Wiosenne, różowe usta z Couleur Carmel

Wiosną kiedy jesteśmy znudzeni codzienną szarością, warto sięgnąć bo bardziej świeże, energetyczne szminki do ust. W tym roku postanowiłam postawić na zupełnie inny niż dotychczas makijaż wybierając pastelowy róż od Couleur Carmel.


Wybór padł na markę Couleur Carmel  już po raz drugi. Wcześniej opisywałam na blogu pomadkę matową - różowy beż - klik i byłam z niej bardzo zadowolona. 

Aby nie powielać wcześniejszego wpisu, gdyż jakość szminek jest identyczna i różnią się tylko kolorem pokażę Wam same zdjęcia.





Szminkę kupicie w sklepie Couleur Carmel  klik 
w cenie 56, 50 lub o 10% taniej gdyż obecnie z okazji Dnia Matki w sklepie trwa promocja i warto z niej skorzystać.


Komentarze

  1. Dla mnie trochę zbyt cukierkowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest,to mój kolor,ale Twoje usta wyglądają w nim atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, nosiłam podobne przez długi okres pomijając fakt, że kompletnie mi nie pasują:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!