Rewitalizująca maseczka-peeling do twarzy Vianek


Pierwsze taki połączenie: maseczki i peelingu jakie miałam. Super pomysł  za tak dużą funkcjonalność produktu, który nie tylko oszczędza czas, ale świetnie działa na skórę. Produkt kupiłam w lokalnej aptece - ot tak z ciekawości. Stałam w kolejce, spojrzałam na półkę i już. Bez żadnego zastanowienia -  a o tym, że kosmetyk ten jest zarówno maseczką jak i peelingiem przeczytałam w domu :)


Maseczka zawiera w składzie zmielone pestki malin, które są jednak bardzo mocno wyczuwalne.  Masaż twarzy wykonuję bardzo, ale to bardzo delikatnie, aby nie podrażnić skóry. "Drobinki" mają delikatnie ścierać wierzchnie warstwy naskórka, wygładzić i ujednolicić koloryt. Nie do końca jestem przekonana do tak silnych zdzieraków do twarzy. Boję się zbyt mocno pocierać a tym samym podrażniać skórę. Dlatego produkt ten stosuję głownie jako maseczkę. Nakładam ją na wilgotną skórę twarzy, delikatnie masuje (bardzo delikatnie) i pozostawiam na 10 minut. Po tym czasie zmywam twarz lenią wodą. Skóra faktycznie staje się gładka i odżywiona z lekko tłustym filmem. 
Maseczka z uwagi na znajdujące się w składzie oleje z nasion lnu, pestek malin i truskawek oraz masło shea i awokado jest po prostu tłusta. Dlatego doszłam do wniosku , że chyba lepiej nałożyć sobie na twarz same oleje niż męczyć się z tymi nieszczęsnymi pestkami.
Maseczka nie jest zła, ale szału nie ma. Nie powaliła mnie na kolana, aby kupić ją ponownie.


Cena ok. 20 zł

Komentarze

  1. Ciekawy produkt. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł. Bardzo praktyczny :) Spróbuję taką maseczkę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry artykuł. Wypróbuje te porady. Polecam stosowć Inhalatory ultradźwiękowe. Bardzo dobrze leczą zatoki i astmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry artykuł. Wypróbuje te porady. Polecam stosowć Inhalatory ultradźwiękowe. Bardzo dobrze leczą zatoki i astmę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!