Przeciwtrądzikowy peeling do twarzy od Nacomi

Ostatnio Nacomi wprowadziło do swojego sklepu nowości - peelingi do twarzy. Zostałam poproszona o przetestowanie dwóch z nich. Jako pierwszy na tapetę idzie peeling przeciwtrądzikowy z pokrzywą i skrzypem polnym. W swoim składzie zawiera także olej jojoba, rycynowy oraz olej z pestek winogron. 



Peeling jest dość ostry - drobinki są bardzo mocno wyczuwalne. Producent zaleca aby nanosić go na zwilżoną twarz i masować optymalnie 5-10 minut po czym zmyć wodą.  Moja twarz jest bardzo delikatna, jednak pierwszy raz zrobiłam dokładnie tak jak zalecano i to był błąd. Pocierałam twarz dość mocno przez 6 minut i moja skóra stała się przez to mocno zaczerwieniona i podrażniona a efekt utrzymywał się przez cały następny dzień :( Kolejnego dnia co prawda wszystko wróciło do normy.

Jak zatem stosować?
Bardzo ważne jest, aby ruchy koliste wykonywać lekko i nie szorować tak jak ja, tylko delikatnie masować twarz. Teraz właśnie w ten sposób wykonuje peeling i jestem bardzo zadowolona. Kosmetyk ten doskonale oczyszcza i jednocześnie nawilża skórę. Twarz jest wygładzona!
Peeling w kontakcie z wodą zmienia się w kremową emulsję ale drobinki nadal są wyczuwalne. 
Peeling wykonuję raz w tygodniu, zawsze wieczorem. Tak przygotowana skóra znacznie lepiej chłonie wszystkie cenne  składniki z kosmetyków.


 Konsystencja peelingu jest gęsta, zapach bardzo świeży, ziołowy. 

Bardzo polubiłam ten peeling. Szczególnie teraz po lecie jest szczególnie godny polecenia. 

 
 Opakowanie jest bardzo poręczne  w postaci plastikowej, zamykanej na klik tubu. Fajne jest to, że tuba jest przezroczysta i widać ile kosmetyku nam pozostało. 
 
Cena - 25 zł to kupienia tutaj - klik

http://www.detal.nacomi.pl/pl/p/Peeling-do-twarzy-przeciwtradzikowy-Z/279
 


Komentarze

  1. Podoba mi się ten peeling.. chociaz przyzywczaiłem się już do enzymatycznych

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze go wypróbować, bo inne produkt, które miałam okazje testować z tej firmy są godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie peelingi, ale mam problemy z trądzikiem i muszę uważać podczas ich stosowania :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam peelingów do twarzy. Też mam trądzik i boję się, że podrażnię i pogorszę moją cerę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!