Naturalny żel pod prysznic dla mężczyzn od Naturativ

W świat naturalnych kosmetyków wprowadziłam mojego męża ja. Gdy go poznałam stosował tylko produkty NIVEA lub DOVE. Po nawet nie długim uświadomieniu go, momentalnie przeszedł na właściwą stronę mocy. Mały problem z którym się zderzyliśmy oboje to dość skromny wybór kosmetyków naturalnych skierowanych typowo dla mężczyzn. Pierwszymi kosmetykami, które przypadły mężowi do gustu była marka Argile Provence. Niestety obecnie w Polsce produkty te są praktycznie na wymarciu, dlatego przez jakiś czas kupowałam je bezpośrednio z Francji. Nie ma co ukrywać, że koszty wysyłki były dość spore. Jakiś czas temu eksperymentalnie kupiłam mężowi żel Naturativ. 

Opis producenta:

Naturalny żel myjący zawiera łagodne substancje myjące pochodzenia roślinnego, które dobrze oczyszczają, ale nie przesuszają skóry - nie naruszając jej naturalnej warstwy ochronnej.  Sok z aloesu łagodzi i nawilża, a ekstrakt z hibiskusa ujędrnia skórę. Żel pachnie męsko, delikatnie nutą cedru. Dobrze się pieni. Użyte substancje myjące pochodzenia roślinnego są zaaprobowane do stosowania w kosmetykach naturalnych. Doskonały również do codziennego mycia twarzy.


Od razu chcę zaznaczyć, że mimo ostrej kampanii reklamowej tej marki w social mediach, ja te produkty kupuję - nie dostaję - żeby nie było niedomówień. Nie ukrywam, że poluję na promocje, gdyż tylko wtedy ceny kosmetyków są bardzo przyjemne dla kieszeni. Żel w regularnej cenie kosztuje 49 zł, co na żel o pojemności 250ml to wcale nie jest mało. Często sklep prowadzi różne akcje promocyjne, gdzie można kupić ten kosmetyk nawet 30% taniej.

Wówczas żele dla męża kupuje w ilościach hurtowych, ażeby nie było to pokaże Wam zrzuty ostatnich zamówień.



Wracając do żelu... 

Ogólnie bardzo trudno wyciągnąć od faceta "recenzję" kosmetyku. U niego jest coś dobre, albo nie. Gdy spytałam go o ten produkt, powiedział krótko "no, dobry jest, lubię go, a co?" Matko kochana, a więcej coś powiesz? No i przemówił: 

Ładnie pachnie, zapach ten - dodaje energii. Długo utrzymuje ciało w świeżości i ciało się mniej poci. 

Nie ma szans więcej już się nie dowiemy :(

Ale serio kupujemy go już bardzo długo, nawet gdy zapasy się skończą, a promocji brak - bo tak też się zdarza - wówczas kupujemy w cenie regularnej :(

Ogólnie polecam Wam ten produkt i pamiętajcie - to szczera recenzja. Piszę o tym, gdyż niestety bardzo dużo w sieci recenzji promowanych i przez to mało wiarygodnych o czym już nie raz miałam okazję się przekonać. 


Poniżej wrzucam Wam link: https://www.naturativ.pl/sklep/p-84-zel-pod-prysznic-dla-mezczyzn/







Komentarze