Krem z filtrem i podkład w jednym, czyli BBB od NATURATIV

Mam bardzo wrażliwą skórę i zauważyłam, że mój dotychczasowy podkład z filtrem 10 SPF jest za słaby. Unikam słońca jak się da, ale filtr musi być. Postanowiłam poszukać czegoś naturalnego. Planowałam kupić sobie zwykły filtr 50 SPF, ale komentarze dziewczyn mocno mnie zniechęciły. Dziewczyny pisały, że krem z tak dużym filtrem jest gęsty, tępy, ciężko się rozsmarowuje i mało wchłania, przez co pozostawia białą warstwę. Nie wiem jak jest na prawdę, ale nie chce wyglądać latem jak gejsza. Podczas ostatnich zakupów w sklepie NATURATIV kupiłam sobie za 7 zł próbkę kremu z filtrem 30. Mały słoiczek przypadł mi do gustu i korzystając z ostatniej promocji kupiłam sobie pełnowymiarowe opakowanie. 


Opis ze strony producenta:

Krem BBB (Beauty Blemish Balm): naturalny pielęgnacyjny krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną SPF30 z powodzeniem zastępujący podkład. Daje lekkie lub średnie krycie w zależności od użytej ilości i sposobu aplikacji. Pozostawia aksamitne wykończenie. Mamy go w trzech  odcieniach beżu dopasowujących się do koloru skóry. 

Krem pielęgnuje i upiększa cerę. Zawiera bardzo cenne pielęgnacyjnie oraz silnie antyoksydacyjne i działające slow-agingowo wyciągi:  z modrzewia syberyjskiego (galactoarabinan), dwa wyciągi z oliwek oraz wyciąg ze złotej algi. W kompozycji naszego naturalnego kremu BB znajdziesz też dwa organiczne oleje: arganowy i tamanu.

Zawarte w kremie substancje spowalniają proces starzenia, pobudzają procesy naprawcze w skórze, wygładzają zmarszczki i nawilżają. Wspierają również ochronę skóry przed skutkami działania promieniowania UV

Olej tamanu ma wybitne właściwości łagodzące, co sprawia, że nasz Krem BBB jest wspaniałą pielęgnacją i makijażem  dla  cer problematycznych.

Za ochronę SPF odpowiadają fizyczne filtry mineralne, a za  kolor wyłącznie  eko-certyfikowane naturalne pigmenty. Użyte pigmenty wykazują bardzo dobre powinowactwo do ludzkiej skóry, dzięki czemu świetnie się z nią stapiają, są trwałe, a krem jest jedwabisty.

Naturalny krem BBB Naturativ dopasuje się do Twojego stylu życia – możesz użyć go jako elementu codziennego makijażu lub samodzielnie – jako fluidu – lekkiego kremu, np. w czasie uprawiania sportu.


Moja cera aktualnie prócz wrażliwości zyskała coś w rodzaju trądziku różowatego. Taką diagnozę postawiłam sobie oczywiście sama, bo w dzisiejszych czasach ograniczam wizyty w klinice do minimum. Na temat moich czerwonych policzków napiszę osobny post. Wracając do kremu BBB mogę stwierdzić, że bardzo ładnie niweluje mi zaczerwienienia. Skóra jest bledsza już po kilku dniach stosowania i bardzo mi się to podoba. Krem pięknie kryje moje pajączki i wieczne rumieńce. Ślicznie współgra z cerą, idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Jednak jest coś co mi się w nim na razie nie podoba, mianowicie chyba wysusza mi skórę. Zaraz po nałożeniu buzia wygląda prześlicznie, ale po 5 godzinach uwidaczniają się suche skórki. Nie bardzo mi się to podoba, ale efekt bledszych policzków póki co wygrywa. Zaczęłam przed aplikacją stosować lekki krem na dzień. Jest troszkę lepiej, ale suche skórki są nadal :( Nie mam teraz innej alternatywy. Wczoraj kupiłam sobie krem pod oczy i zamówiłam kilka próbek kremów w filtrami, nawet z 50 SPF. Zobaczymy jak wypadną.

Wielkim plusem tego podkładu jest skład, krycie i ochrona przed słońcem. Wadą niestety suche skórki i cena. 


Krem nie jest tani,bo w regularnej cenie kosztuje 165 zł. Można go kupić tutaj: klik

Występuje w w trzech wersjach kolorystycznych.

A Wy jaki polecacie fajny krem z filtrem dla wrażliwej cery?

Komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ;O ani o marce :) a wydawało mi się, że jestem na bieżąco z nowinkami z kosmetycznego świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie słyszałam o marce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!