Oriflame Ecobeauty - naturalna seria kosmetyków.

Kilka miesięcy temu zostałam poproszona o przetestowanie kosmetyków Oriflame. Nigdy nie przepadałam za tą marką. Od lat źle mi się kojarzyła. Natura którą rekomendują zawsze w mojej ocenie była tylko na wyrost. Jednak ku mojemu, na prawdę wielkiemu dziwieniu, okazało się, że prócz stałych od lat linii kosmetyków, w swojej ofercie Orifalame ma naturalną, bo certyfikowaną przez ECOCERT serię EcoBeauty. Na stronie marki można przeczytać, że "Kosmetyki EcoBeauty zawdzięczają swoją skuteczność najczystszym naturalnym i organicznym składnikom, które odżywiają skórę i pomagają jej zachować zdrowy i piękny wygląd. Formuły EcoBeauty zawierają naturalne składniki słynące ze swoich właściwości antyoksydacyjnych i zdolności odżywiania skóry. Certyfikaty Ecocert stanowią potwierdzenie tego, że składniki zawarte w kosmetykach zostały starannie pozyskane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju."




Do testów otrzymałam krem pod oczy, krem na dzień, mleczko oczyszczające i tonik.  Na pierwszy ogień poszło:  

- Mleczko oczyszczające
Opis ze strony Oriflame.pl:
Bogate, kremowe mleczko oczyszczające doskonale usuwa makijaż i inne zanieczyszczenia. Wzbogacone organicznym olejkiem z ziaren słonecznika oraz kojącą, organiczną wodą bławatkową, chroni i odżywia skórę. Po użyciu cera jest miękka i gładka. Idealne do zmywania makijażu. Nie zawiera parabenów. Certyfikat Ecocert Organic.
Składniki:
AQUA, CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER, DICAPRYLYL CARBONATE, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, CETEARYL WHEAT STRAW GLYCOSIDES, CETEARYL ALCOHOL, BENZYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, SODIUM BENZOATE, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, LACTIC ACID, TOCOPHEROL  

Moja ocena:
Mleczko stosuję do wieczornego demakijażu i odziwo mnie w ogóle nie uczula. Zmywam nim makijaż całej twarzy, łącznie z oczami.  Nie występują podrażnienia, ani pieczenie.
Mleczko pozostawia skórę bardzo dobrze oczyszczoną i nawilżoną.Kosmetyk jest bezzapachowy. 




- Tonik 
Opis ze strony Oriflame.pl:
Odświeżający tonik o pięknym zapachu z organiczną wodą różaną i rumiankową. Zawiera składniki bogate w antyoksydanty, koi cerę i nadaje jej miękkość oraz uczucie wypełnienia i ożywienia. Idealny do stosowania po użyciu mleczka. Nie zawiera parabenów. Certyfikat Ecocert Organic.
Składniki:
AQUA, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, GLYCERIN, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER WATER, BENZYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, POLYGLYCERYL-10 LAURATE, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, LACTIC ACID, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL, CITRONELLOL, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE 
Moja ocena:  Wygodna z atomizerem butelka doskonale odżywia i tonizuje skórę. Pięknie pachnie różami a przy tym nie tylko usuwa resztki makijażu, nawilża, ale  także przygotowuje twarz do dalszej pielęgnacji. Z tym produktem polubiłam się chyba najbardziej. 



- krem pod oczy.

Opis ze strony Orifame.pl:
Pożegnaj zmęczone spojrzenie! Nawilżający krem pod oczy ożywia i rozjaśnia delikatną skórę okolic oczu. Formuła z bogatymi w antyoksydanty olejkami z arktycznej borówki i rokitnika pomaga skórze odzyskać energię oraz redukuje oznaki zmęczenia. Nie zawiera parabenów. Certyfikat Ecocert Natural oraz Fairtrade.

Składniki:
AQUA, GLYCERIN, BENTONITE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, COCOS NUCIFERA OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, TAPIOCA STARCH, CETEARYL GLUCOSIDE, SORBITAN OLIVATE, GLYCERYL CAPRYLATE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, VACCINIUM VITIS-IDAEA SEED OIL, STEARIC ACID, PHENETHYL ALCOHOL, PALMITIC ACID, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, HIPPOPHAE RHAMNOIDES SEED OIL, MALTODEXTRIN, QUARTZ, SIGESBECKIA ORIENTALIS EXTRACT, SODIUM CARBONATE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT 
Moja ocena: Ten pierwszy bardzo polubił się z moją skórą, nie wystąpiło uczulenie, podrażnienie, ani zaczerwienienie. Odrobina wystarczyła aby zaaplikować skór wokół wrażliwej skóry oczu. Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam, że cienie pod oczami delikatnie się rozjaśniły. Nie zauważyłam jednak większego wygładzenia czy napięcia skóry. Krem ładnie nawilża skórę. Zapach praktycznie nie wyczuwalny. 



- krem do twarzy
Opis producenta: Intensywnie nawilżający krem, który odżywia i rozjaśnia skórę. Idealny do bladej, zmęczonej cery. Zawiera bogate w witaminę E, kwasy tłuszczowe i antyoksydanty olejki z nasion borówki brusznicy i rokitnika. Pomaga chronić skórę i utrzymywać jej naturalny poziom nawilżenia. W rezultacie cera staje się gładsza, jaśniejsza i bardziej miękka. Nie zawiera parabenów. Certyfikat Ecocert Natural i Fairtrade.
Składniki:
AQUA, GLYCERIN, COCOS NUCIFERA OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, BENTONITE, TAPIOCA STARCH, CETEARYL GLUCOSIDE, SORBITAN OLIVATE, STEARIC ACID, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, PALMITIC ACID, GLYCERYL CAPRYLATE, XANTHAN GUM, VACCINIUM VITIS-IDAEA SEED OIL, PHENETHYL ALCOHOL, CITRIC ACID, PARFUM, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, HIPPOPHAE RHAMNOIDES SEED OIL, LINALOOL, MALTODEXTRIN, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, SIGESBECKIA ORIENTALIS EXTRACT, LIMONENE, QUARTZ, SODIUM CARBONATE, CITRONELLOL, CITRAL, GERANIOL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT  

Moja ocena:
Niestety krem mnie niemiłosiernie uczulił. Cała twarz momentalnie stała się purpurowa. Mocno mnie to zniechęciło i już ponownie nie użyłam tego kosmetyku. Szkoda bo zapowiadał się bardzo dobrze. Uczulenie po zmyciu kosmetyku wodą, potem mydłem ustąpiło po około godzinie.
Ceny kosmetków w mojej ocenie są niskie, w regularnej ofercie wynoszą:
  • Krem pod oczy: 54,90
  • Krem do twarzy 79,90
  • Mleczko oczyszczające 39,90
  • Tonik 39,90

Za pośrednictwem strony  Orioffice.pl możecie kupić kosmetyki Oriflame aż 20% taniej.  
Jestem ciekawa czy tak jak ja zmienicie zdanie na temat Oriflame? (oczywiście nie wszytskich kosmetyków, bo nadal w ofercie są produkty pozostawiające wiele do życzenia, ale sreia ECOBEAUTY zasługuje na wielki plus.
Jakie są Wasze odczucia co do tych kosemtyków?
To że otrzymałam te kosmetyki za darmo nie wpłynęło zupełenie na moją ocenę.



Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!