Ekocuda targi kosmetyków naturalnych

Moi znajomi gdy im mówię, że stosuję tylko kosmetyki naturalne mają wyobrażenie, że myję się w brązowej brei a na twarz nakładam śmierdzące mazidła. Ich podejście do naturalnej pielęgnacji ulega zmianie gdy pokazuję im moje zbiory ;)  Myślę, że podobnie jest z innymi, dlatego tak ważne są takie wydarzenia jak targi kosmetyków naturalnych gdzie można poznać bliżej inne znane marki - często mało popularne, a oferujące prawdziwe perełki jak np. Miodowa mydlarnia  - klik
czy Be the sky Girlklik
Często jest tak, że np. bardzo długo zastanawiam się na kupnem jakiegoś kosmetyku czy gadżetu a ostateczną decyzję podejmuję gdy wezmę produkt do ręki. Taki przypadek miałam z malutką, naturalną gąbeczką do demakijażu. Czytałam, myślałam i nie mogłam się zdecydować, aż trafiłam do jednej z mydlarni gdzie mogłam wziąć owe cudo do ręki a przemiła Pani zapewniała mnie, że faktycznie zmywa makijaż. Podobnie jest z perfumami - pierwszy flakon zawsze kupuje w sklepie stacjonarnym.
Dlatego tak ważne nie tylko dla wystawców, ale dla nas - maniaczek ekoproduktów są targi. To one dają świetną możliwość do poznania oferty rynku kosmetyków naturalnych, nowych marek, innowacyjnych produktów w jednym miejscu. 

Doskonale przygotowane i zorganizowane z wielkim zaangażowaniem są właśnie targi kosmetyków naturalnych EKOCUDA. A osiem edycji w całym kraju zakończonych sukcesem potwierdza, że zapotrzebowanie na targi jest duże. W tym roku po raz pierwszy odbyły się one także w Poznaniu z czego jestem ogromnie szczęśliwa. Wydarzenie to odbyło

się w klimatycznej i nowoczesnej przestrzeni, w samym centrum - w Concordia Design, przy ul. Zwierzynieckiej 3. Towarzyszyło mu ogromne zainteresowanie gości, fantastyczna energia, liczne wykłady i bezpłatne warsztaty.
Z kolei Warszawa mogła już po raz piąty cieszyć się tym wyjątkowym wydarzeniem. Ta wręcz jubileuszowa impreza odbyła się w wyjątkowej lokalizacji na warszawskiej Pradze, w Centrum Praskim Koneser, gdzie swoje produkty prezentowali polscy i zagraniczni producenci.  Na wiernych miłośników eko czekała niespodzianka w postaci urodzinowego tortu.  Także Gdańsk nie pozostał odosobniony. Na Stadionie ENERGA zgromadziły się prawdziwe tłumy osób, bo aż ponad 8 000 osób! świadomie wybierających kosmetyki. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty marki Annabelle Minerals oraz Mokosh Cosmetics. Uczestnicy mogli też wziąć udział m.in. w warsztatach makijażu wykonywanego mineralnymi kosmetykami.

Żeby nie EKOCUDA myślę, że nie prędko trafiłabym na przecudny mus do ciała od Miodowej Mydlarni, o którym już pisałam na blogu - tutaj
oraz na peeling do ciała od  Be the sky Girl, którego recenzja ukaże się niebawem.



Z uwagi na RODO posłużę się zdjęciami, które wykonały Panie: Joanna Oleszek oraz Kamila Panasiuk.

Jak widać na poniższych fotografiach, zainteresowanie naturalnymi kosmetykami było bardzo duże, co w ogóle mnie nie dziwi, bo świadomość, aby być bliżej natury jest coraz większa. Targi potrafią spojrzeć na naturalną pielęgnację także z punktu widzenia zasobności portfela - bo okazuje się, że to co naturalne wcale nie musi być drogie o czym można było się przekonać poznając wspaniałe marki, które oferują doskonałe produkty w bardzo okazyjnych cenach.
<!--[if gte mso 9]>
fot. Kamila Panasiuk


fot. Joanna Oleszek

fot. Joanna Oleszek

fot. Joanna Oleszek

fot. Joanna Oleszek

fot. Kamila Panasiuk

fot. Kamila Panasiuk

fot. Kamila Panasiuk

Komentarze

  1. Zgadzam się, że to świetny sposób na poznanie marek! Ja znalazłam kilka produktów które w nowym roku będę chciała spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że bliżej mojego miejsca zamieszkania nie organizują tego typu TARGÓW,bo chętnie wzięłabym w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie eventy i targi. We wrocławiu na szczęście co jakiś czas odnywają się targi kosmetyków maturalnych, na których można poznać wiele fajnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!