Organiczne perfumy Acorelle Niebiańska Orchidea

Nowy, nieznany nam zapach  perfum najtrudniej kupić przez internet.  Sam opis jest ważny, ale trudno na jego podstawie wyobrazić sobie ostateczny zapach a i opinie klientów często są niewiarygodne.  Nie chodzi o to, że recenzje są nierzetelne, tylko o to, że każdy z nas ma inny zmysł powonienia. To co dla jednego będzie bajecznym aromatem, nas może męczyć a nawet wywołać silne bule głowy. Dlatego najczęściej zapach wybieram w sklepach stacjonarnych, chyba, że cena jest mocno okazyjna wtedy decyduje się na zakup internetowy. Wówczas dokładnie czytam podane nuty: głowy, serca i bazy. Analizuje każdy składnik i asekuracyjnie wybieram ten, który jest zbliżony to zapachu, który już miałam. 

Podczas wakacji odwiedziłam Toruń - cudowna starówka, Planetarium i wiele ciekawych zabytków sprawiło, że wypad ten należał do bardzo udanych. Wszystko poznałam z pomocą audio-przewodnika wypożyczonego z Biura Informacji Miejskiej. Bardzo preferuję ten rodzaj zwiedzania - choć toruńskie audio-przewodniki, są jednak trochę przestarzałe - to i tak można wysłuchać ciekawych opowiadań o mieście i toruńskich atrakcjach i zabytkach. Jednak doskonale wiedziałam, że w Toruniu jest także jedno miejsce, które musi się znaleźć na mojej liście - Sklep Helfy :) Jak po sznurku szłam do tego punktu i to z jednym celem - perfumy!
Kupiłam miedzy innymi Niebiańską Orchideę - o której zaraz Wam opowiem.




Skusiłam się na pięknie prezentujący się zestaw składający się  z organicznych perfumy i organicznej wody perfumowanej w wersji roll-on. Liczba testerów w sklepie jest dość spora co jest wielkim atutem, ale niestety przy wyborze okazuje się problemem :) gdyż bardzo trudno się zdecydować na jeden zapach gdy wokół tyle wspaniałych, otulających aromatów. Przy pomocy mojego męża wybrałam niebiańską orchideę.
Jest to bardzo świeży, kwiatowy zapach z wyraźną słodką nutą. To cudowne połączenie drzewa sandałowego, pomarańczy, wanilii, kwiatów gruszki, głogu i paczuli. 


Według mnie to typowo kobiecy zapach: kobiecy, kwiatowy, ciepły. 

Z uwagi na naturalny skład: 100% składników pochodzenia naturalnego, 90% wszystkich składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego, bez obaw stosuje te perfumy bezpośrednio na skórę. Zapach początkowo jest bardzo mocno wyczuwalny, następnie cudownie otula, później traci na intensywności i tak naprawdę przypomina już tylko mgiełkę - którą czuć tylko z bardzo bliskiej odległości. Trochę szkoda, że trwałość nie jest większa, ale i tak to moja ulubiona marka perfum, więc jak tylko skończę ten flakon to zakupię je ponownie, tylko wybiorę z ciekawości inny zapach. 
Doskonałym uzupełnieniem jest mały roll-on, który zawsze można mieć przy sobie. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom, mieści się w damskiej torebce i nie ma niebezpieczeństwa, że nam się rozleje.

Składniki:
Alcohol**, Rosa damascena flower water *, Parfum, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Limonene, Linalool.

* składnik pochodzący z rolnictwa ekologicznego
** do wytworzenia wykorzystano składniki organiczne



Wracając do sklepu Helfy w Toruniu to muszę pochwalić Panie z obsługi. Przesympatyczne, miłe, serdecznie i na prawdę skłonne do pomocy. Ja podczas zakupów jestem wyjątkowo marudna, bo nigdy nie potrafię się szybko zdecydować ;) Dlatego cierpliwość obsługi zasługuje szczególnie na wielki plus - żadnych  min, fochów, ani głupich uśmieszków. Zaznaczę tylko, że w sklepie tym w ogóle nie przyznałam się , że prowadzę bloga ;)  
BRAWO !
Helfy w Toruniu:  rynek Nowomiejski 18, 87-100 Toruń
 Internetowo zestaw ten można kupić w sklepie Helfy - klik
Cena za zestaw to 140 zł 

Komentarze

  1. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą oraz jej produktami,ale...
    Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że w Toruniu takie cuda!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się opakowania tych perfum. Poręczny kształt sprawia, że zmieszczą się w każdej torebce. Podobne modele oferuje sklep z perfumami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!