Weleda cytrusowy dezodorant w kulce bez soli glinu

O ile zimową porą można sobie poradzić z nadmierną potliwością o tyle latem jest już z tym duży problem. Wysokie temperatury, więcej ruchu powoduje, że się pocimy a przecież chcemy na co dzień czuć się świeżo i komfortowo.
Od wielu już lat nie stosuje antyperspirantów, które blokują wydzielanie potu, wybieram naturalne dezodoranty których zadaniem jest zapobieganie rozwojowi bakterii, które są odpowiedzialne za przykrą woń. 




Od dwóch miesięcy stosuję dezodorant marki WELEDA o cudownie cytrusowym zapachu. Przyjemny aromat jest wynikiem dużej zawartości naturalnych olejków eterycznych.  Kosmetyk ten jest bezpieczny dla zdrowia gdyż nie zawiera szkodliwych składników. Owszem nie ogranicza on pocenia, ale sprawia, że pot mówiąc krótko nie śmierdzi. Przetestowałam go w naprawdę trudnych warunkach, gdyż podczas największych upałów pojechałam na wycieczkę rowerową a trasa ta była mocno górzysta. Prawdą jest, że pot lał się strumieniami, ale nie miał on nieprzyjemnego zapachu.
Ważne jest aby aplikować dezodorant na umytą, osuszoną skórę. W przeciwnym razie nie spełni on swojej funkcji. 

Dla mnie bardzo ważne jest, że produkt ten nie zawiera w składzie soli aluminium oraz syntetycznych konserwantów, sztucznych zapachów, kolorantów i pochodnych olejów mineralnych!!! Dodatkowo dezodorant ten może się pochwalić certyfikatem Natrue.

Mimo bardzo podzielonych zdań na temat naturalnego ałunu ja od niego odeszłam. Skłoniły mnie do tego różnice w badaniach i rozbieżne opinie ekspertów. Dla mnie albo coś jest białe, albo czarne, jak nie wiadomo o co chodzi, to ja dziękuję.  




ZALETY:
skuteczny
nie brudzi ubrań
nie uczula
przyjemnie pachnie
bardzo wydajny
idealny do torebki 

Dezodorant ten najlepiej kupić w sieci aptek Super-Pharm - wtedy można bliżej poznać także inne produkty Weleda, gdyż oferta marki jest bardzo bogata.

Cena: około 33 zł

Jeżeli zainteresował Was ten produkt to odsyłam na facebooka - klik 
oraz na stronę marki - Weleda.pl
czuć się świeżo i komfortowo

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/pocenie-sie-latem-sposoby-na-nadmierne-pocenie-sie-w-upaly_36095.html
czuć się świeżo i komfortowo

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/pocenie-sie-latem-sposoby-na-nadmierne-pocenie-sie-w-upaly_36095.html

Komentarze