Naturalna i skuteczna odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Jak doskonale wiecie, rok temu zniszczyłam włosy właśnie odżywką naturalną. Moje  gorzkie żale można było śledzić na fb. Przez ten czas stroniłam od wszelkich produktów, które miały poprawić ich stan w obawie, że mogę zostać łysa. Ale jak to mówią czas goi rany i sięgnęłam po naturalną odżywkę marki Orientana. Co prawda już dawno, ale miałam styczność z tą marką, stąd ryzyko wystąpienia uczulenia uznałam za znikome.


Odżywka zapakowana jest w zgrabną, plastikową butelkę. Zaraz po jej otwarciu wyłania się obłędny zapach, który na włosach utrzymuje się przez cały dzień. 
Dlaczego wybór padł właśnie na tę odżywkę?  Odpowiedź jest prosta, ponieważ stworzona została  na bazie roślin indyjskich stworzona według formuły ajurwedyjskiej, oraz NIE ZAWIERA SLS/ SLES, silikonów, parabenów, ani innych szkodliwych substancji chemicznych.


Odżywkę nakładam na wilgotne włosy i mimo, że producent zaleca trzymanie jej 2 minut, to ja czas ten przedłużyłam do 5 . Po tym czasie już wyraźnie czuję, że włosy stały się miękkie i łatwe do rozczesania. Z uwagi na moje dość mocno kręcone włosy, czynność tę wykonuję tylko z odżywką na głowie. 
Po spłukaniu i osuszeniu włosy pozostają cudownie miękkie. Ta lekkość jest dla mnie zupełną nowością, dlatego tak się nad tym rozwodzę. Wspaniałe uczucie. Dodatkowo zaobserwowałam, że moje loczki nabrały bardzo ładnego i zgrabnego skrętu. Końcówki się nie puszą.
Jedyny minus tej odzywki to cena i wydajność.

Odżywka pochodzi ....... uwaga ..... tym razem z apteki. Tak, tak, nie tylko internetowe drogerie oferują kosmetyki naturalne. Odkrycia tego dokonałam zupełnie przez przypadek w mojej, lokalnej aptece, gdy na jednym z regałów stały kosmetyki naturalne. Owszem oferta była ciut uboga, ale zawsze. W i-aptece znalazłam bardzo szeroki asortyment jeżeli chodzi o produkty naturalne i organiczne - klik 
Przy okazji wolnej chwili - zobaczcie zerknijcie na profil tej apteki na fb - klik

Bardzo miłe miejsce z profesjonalnym podejściem do klienta, a ja, co tu dużo mówić, jestem z gatunku tych upierdliwych :)

Odżywkę w cenie 30,52 kupcie m.in w tej aptece: klik

Komentarze

  1. Na doz.pl jest też sporo kosmetyków tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na doz.pl bardzo często kiedyś kupowałam, bo moja apteka była w tym programie. Teraz zrezygnowali z doz a szkoda, bo lekarstwa były też sporo tańsze.

      Usuń
  2. A którą odżywką zniszczyłaś sobie włosy? Niestety nie mam facebooka, a jestem ciekawa...
    P.S Tekst który znajduje się koło zdjęć jest nieczytelny, nie wiem jak to się fachowo nazywa ale przy wstawianiu zdjęć chyba zaznaczyłaś żeby tekst był obok...i niestety ciężko doczytać co jest tam napisane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, już poprawiłam.
      Co do odżywki to była to odżywka Bionigree. Nie wiem jak to się stało, ale spaliłam włosy.
      https://i-naturalnie.blogspot.com/2017/07/odzywka-do-wosow-bionigree.html

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!