Hipoalergiczny Żel do Mycia NATURATIV

Pewnego wiosennego, słonecznego poranka otrzymałam przecudną niespodziankę od NATURATIV. Wśród kilku produktów był właśnie hipoalergiczny żel do mycia ciała. Nie ukrywam, że kocham takie niespodzianki :) 
Po przez tą przesyłkę poznałam nową, nieznaną mi wcześniej markę - i to w dodatki polską markę, która znajduje swoich klientów także w Japonii i kilku  krajach w Europie.


Ktoś powie, żel to żel i co tu wielce pisać.  Może i tak, ale dla takiego maniaka naturalnej pielęgnacji jak ja, to jest coś znacznie większego. Dla mnie każdy nowy kosmetyk jest nie tylko wyzwaniem, ale także nieskrywaną ciekawością. Cieszą mnie, że coraz więcej powstaje polskich produktów naturalnych, jednak do tej pory różnie to bywało. 
W przypadku NATURATIV wielki plus należy się za podany na stronie skład. Niby nic powiecie, przecież każdy podaje skald, bo to obowiązek. Tak, ale ...
Tutaj mamy możliwość samodzielnej analizy składników. Gdyż każdy jeden po kliknięciu w nazwę otwiera podstronę z dokładnym wytłumaczeniem tajemniczej dla większości nazwy. Bardzo mi się to spodobało i za to wielkie barwa.
Wracając jednak do żelu.
Zaskoczeniem był dla mnie zapach. Do tej pory wszystkie produkty hipoalergiczne przeważnie były pozbawione jakiegokolwiek zapachu, tutaj niespodzianka - żel pięknie pachnie. Dodatkowo ładnie się pieni i najważniejsze nie uczula. Po umyciu nim ciała, nie występuje u mnie żadne podrażnienie, wysypka czy ściągnięcie skóry. Mało tego używam go do mycia całego ciała i to w dosłownym tego słowa znaczeniu - do higieny intymnej włącznie. 


Jak widać na zdjęciu poniżej, żel ma dość lekką konsystencję, ale za to jest bardzio wydajny - wystarczy niewielka ilość,  gdyż dobrze się pieni. Skóra po jego użyciu nie jest ściągnięta, ani przesuszona.


Producent zapewnia, że ...
"Łagodne substancje myjące oczyszczają i myją skórę, nie naruszają jej naturalnej bariery ochronnej.
Ekstrakty z zielonej herbaty i hibiskusa tonizują i ujędrniają skórę. Żel pachnie świeżością i morską nutą, a zastosowana kompozycja jest hipoalergiczna. Idealna odświeżająca kąpiel na początek i koniec dnia.
Substancje myjące zawarte w żelu są otrzymywane z alkoholi tłuszczowych pochodzenia roślinnego i zaaprobowane do stosowania w kosmetykach naturalnych."



Cena regularna żelu to 45 zł za 280 ml. Teraz jest dostępny w cenie promocyjnej, więc zapraszam na stronę  - klik 

https://www.naturativ.pl


Komentarze