Nie łagodzący olejek do demakijażu Vianek

Ostatnio skończył mi się płyn do demakijażu i potrzebowałam czegoś na już więc czym prędzej udałam się do apteki gdzie kupiłam łagodzący olejek do demakijażu marki Vianek. Śliczne opakowanie i naturalny skład sprawiły, że nie musiałam się długo zastanawiać. Czy zakup okazał się strzałem w dziesiątkę czy wręcz przeciwnie dowiecie się za chwilkę.



Opis producenta:
Wyjątkowy, niezwykle delikatny preparat do demakijażu oczu, twarzy i ust, którego bazę stanowią naturalne oleje roślinne, m.in. z pestek winogron, słonecznikowy i kokosowy oraz dogłębnie oczyszczający olej rycynowy. Rumianek lekarski, zmacerowany w olejach, to źródło związków o właściwościach przeciwalergicznych i silnie regenerujących, dzięki czemu olejek łagodzi także wszelkie podrażnienia i koi skórę m.in. w okolicach oczu i powiek. Po zastosowaniu pozostawia skórę oczyszczoną, nawilżoną i ukojoną.

Moja opinia:
Olejek bardzo skutecznie usuwa makijaż, jednak niemiłosiernie podrażnia oczy, które po demakijażu strasznie pieką, łzawią i są zaczerwienione. Stan taki utrzymuje się bardzo długo, nawet po płukaniu oczu czystą wodą. Nie jestem z tego produktu zadowolona. Nie wiem, jak sprawdza się u innych, ale dla moich wrażliwych oczu ten kosmetyk zupełnie się nie nadaje. 

Nie polecam!

Cena: ok 21 zł
pojemność: 150 ml

Składniki:
Vitis Vinifera Seed Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Coco-caprylate, Ricinus Communis Seed Oil, Lecithin, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Chamomila Recutita Extract, Pelargonium Graveolens Oil, Parfum, Geraniol.

Komentarze

  1. Nie miałam tego olejku ale opinie mu całkiem niezłe. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził. Ja teraz stosuję Olejek do demakijażu dla cery suchej i normalnej Nacomi i jestem z niego bardzo zadowolona, z tym że ja po zastosowaniu olejku myje dodatkowo twarz pudrem Make Me Bio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam arganowego olejku do zmywania makijażu. Ba nawet kokosowy jestvlepszy niż te wszystkie wynalazki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!