Olejek z opuncji figowej i hialuronowe kapsułki Phyris

Zawsze starałam się unikać przebywania na słońcu. Skutecznie przed nim uciekałam w obawie przed przebarwieniami, wysuszeniem no i oczywiście zmarszczkami. Niestety okazało się, że poziom mojej witaminy d jest bliski zeru. To właśnie ciągłe zmęczenie i senność zmotywowały mnie do odwiedzenia endokrynologa i co ... guzki, hashimoto i właśnie zerowy poziom witaminy d. Lekarz zalecił abym codziennie po 10 minut przebywała na słońcu. Dlatego teraz jeszcze mocniej dbam o moją skórę i nawilżam ją dogłębnie. Postanowiłam, aby skórę twarzy potraktować uderzeniowo i zastosowałam silnie nawilżające kapsułki hialuronowe oraz olejek z opuncji figowej.


Kapsułki są bardzo miękkie, jakby gumowe i bez najmniejszych problemów można je otworzyć. Ponieważ byłam posiadaczką zaledwie 5 sztuk to stosowałam je przez 10 dni, używając codziennie tylko połowę. 
Kapsułki skrywają w sobie bardzo ślicznie pachnący, gęsty żel. Który podczas aplikacji jest .... jakby to powiedzieć ... milusi. Nie umiem tego opisać, bo do tej pory nie poznałam kosmetyku o takiej strukturze. On po prostu jest suchy - w dotyku wilgotny, a przy kontakcie ze skórą, staje się jakby suchy. Coś jakby mus. Być może to efekt placebo, ale na prawdę zauważałam, że zaraz po aplikacji skóra pod oczami stawała się znacznie bardziej napięta i wygładzona. Efekt ten był natychmiastowy i teraz kiedy już  nie mam kapsułek widzę, że ten spektakularny rezultat jest niestety nietrwały. Kapsułki świetnie się sprawdzą przed wielkim wyjściem, albo przy regularnym stosowaniu dłuższy czas.

Wracając do aplikacji.
Po odczekaniu 10 minut od aplikacji żelu,  aplikowałam jeszcze kilka kropel olejku z opuncji figowej. Skóra na prawdę odczuła różnicę, była świetna: wygładzona, dogłębnie nawilżona  i pachnąca.

Niestety od razu powiem, ze 5 sztuk kapsułek to niestety zbyt mało. Uważam, że to świetny produkt i wart polecenia, ale niestety trzeba zainwestować w większą ilość.

Po dziesięciu dniach kapsułki się skończyły i teraz stosuje olejek z opuncji figowej solo. Z tą różnicą, że nakładam go na lekką zwilżoną skórę. Wykonuje krótki masaż a po chwili olejek świetnie się wchłania. Olejek stosuje tylko na noc i rano budzę się z bardzo wypoczętą, nawilżoną i jędrną skórą.


O cenie kapsułek można dyskutować, bo 5 sztuk kosztuje 31 zł . Niby mało, jednak trzeba pamiętać, że to tylko 5 dni a przy oszczędzaniu 10. 
Kapsułki kupicie tutaj : https://domiuroda.pl

Producent zapewnia, że ..
Serum daje natychmiastowy efekt nawilżenia, spłycenia zmarszczek, wygładzenia bruzd i delikatnego liftingu. Ze względu na zawartość kwasu hialuronowego oraz skwalanu kapsułki silnie nawilżają, likwidują ściągnięcie skóry, oraz nadają jedwabistą gładkość. Preparat dodatkowo wzmacnia naturalną barierę lipidową i delikatnie natłuszcza skórę. Kompozycja składników zapewnia utrzymanie prawidłowego nawodnienia skóry, elastyczności oraz chroni przed parowaniem wody z wnętrza skóry. Dodatkowo wykazuje działanie ochronne przed działaniem promieniowania UV i jest  silnym  antyoksydantem.


Składniki INCI: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Crosspolymer, Ethylhexyl Palmitate, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene, Carboxaldehyde, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Parfum (Fragrance) 

Olejek z pestek opuncji figowej to w 100% czysty i naturalny olejek, który od starożytności używany jest w walce z upływem czasu i jego wpływem na naszą skórę. Posiada silne działanie przeciwzmarszczkowe, liftingujące  i odmładzające.
Jego działanie jest około pięciokrotnie silniejsze od popularnego oleju arganowego.

Wspomaga on regenerację bariery lipidowej, wpływając na odpowiedni poziom nawodnienia skóry, na jej elastyczność i poziom napięcia.  Zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry, działa regenerująco i nawilżająco oraz sprzyja gojeniu i łagodzeniu podrażnień. Chroni w naturalny sposób przed promieniami UV.


Olejek z opuncji figowej kupicie tutaj - klik
Cena: 10 ml 79,99 (teraz w promocji za 59,99) 

Komentarze

  1. Miałam go ;) Fajnie napinał skórę twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do skóry dojrzałej świetny (i nie tylko)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze się sprawdza na mojej skórze! Jestem po 40 i czegoś takiego szukałam <3 super mają też serum tej marki na dzień

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!