Kadzidełka Ziołowe - Rose Flower

U mnie w domu w każdym pokoju stoi kominek do aromaterapii a kadzidełka palę co wieczór. Nawet mój mąż po latach bycia ze mną przyzwyczaił się do moich jak to mówi "smrodków" Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kadzidełka ziołowe o różanym zapachu. To co urzekło mnie od razu to zapach - cudnie różany. Fantastycznie pachnie nawet bez palenia. Wyjęte z folii kadzidełka cudownie pachną w całej garderobie.  


Podczas palenia, zapach jest już znacznie mniej różany, staje się bardziej indyjski i ciepły. 

Dlaczego wybrałam akurat różę?

"Róża to najsilniejsze kadzidło, jej czarodziejska moc otworzy nas na szczęśliwą miłość, doda odwagi w jej skutecznych poszukiwaniach oraz wzmocni nasze siły przed upojną nocą tylko we dwoje." źródło: http://horoskop.wp.pl

Powiem tylko tyle, że działa :)


Jak palić kadzidła?
Potrzebujemy specjalnej podstawki, w której umieszczamy kadzidełko, zapalmy i po chwili zdmuchujemy ogień i już możemy cieszyć się swoim ulubionym zapachem.Ja zawsze wypalam kadzidło do końca, ale dla nie których może to być zbyt duża ilość "dobrego"  i po wypaleniu ok 1/3 można kadzidło wygasić: skropić kroplą wody, lub umieścić w ziemi z doniczki ;)
Szczerze mówiąc to paląc w domu kadzidła mam wrażenie, że go oczyszczam z negatywnych emocji. Zasada armaterapii mówi, że wybór odpowiedniego zapachu kadzidła ma znaczenie i nie może być dziełem przypadku. Miłe i  słodkie zapachy przyciągają pozytywne emocje, cele, zaś gorzkie, ciężkie, usuwają złe emocje, problemy i kłopoty. 

Kadzidło kupiłam w sklepie Helfy - klik w cenie 7 zł

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!