Arabskie perfumy w olejku - Musk al aroosah

Te osoby które śledzą mój profil na fb i instagramie na pewno wiedzą, że w tym roku wakacje spędziłam w Krakowie. Będąc w tym mieście nie mogłam się powstrzymać, aby odwiedzić stacjonarny sklep Helfy. Relację z tej wizyty w formie filmiku opublikowałam na moim kanale na yt - klik Muszę przyznać, że bardzo rzadko robię zakupy w sklepach stacjonarnych, bo asortyment w tych które są w moim mieście jest bardzo ubogi a i jakość wątpliwa. W Helfy można się zakochać, dlatego będąc na miejscu skupiłam się na perfumach, bo jak wiadomo to właśnie je najtrudniej wybrać na odległość. Wybrałam cudowne i urzekające perfumy w olejku marki ALREHAB.



To co chwyta za serce na pierwszy rzut oka to buteleczka. Prawdziwy majstersztyk, precyzyjne wykonanie, które stanowi piękną dekorację toaletki. Flakonik przypomina bogatą biżuterię. Jednak wygląd zewnętrzny jak wiadomo to tylko dodatek, otoczka, zaś najważniejszy jest zapach. 



Zapach to  kwestia bardzo indywidualna. Jednemu będą odpowiadać a inni stwierdzą, że zupełnie im nie pasuje. Sądzę jednak, że zapach Musk al aroosah spodoba się większości z Was. Woń tych perfum jest bardzo kobiecy, ciepły, o słodkich i kwiatowych nutach.
Perfumy posiadają dość gęstą oleistą konsystencję, które aplikuje się dołączoną pipetą. Ich wielką zaletą jest wielka trwałość. Na początku są bardzo wyczuwalne a po kilku godzinach zupełnie przestałam je czuć, ale i tak uważałam, że to bardzo dobry wynik. Jednak zupełnie zaskoczyłam się pod wieczór, kiedy moja znajoma spytała czym tak pięknie pachnę. Sądziłam, że po cudownym zapachu nie ma już śladu a tu taka niespodzianka.


Nie byłabym sobą abym nie poeksperymentowała z tymi perfumami. Używam ich na prawdę niewiele, aby cudowna woń cała mnie otoczyła. Jednak gdy chcę na prawdę zaszaleć z zapachem to aplikuje perfumy nie tylko za uszami i na nadgarstki. Lekko zwilżam wodą całe ręce od dłoni po ramię a następnie wcieram kilka kropli gęstego perfumu. Wierzcie mi, zapach ciągnie się za mną ....a to uwielbiam.

Jestem urzeczona tym zapachem i szczerze go polecam. Już niebawem przedstawię Wam jeszcze jeden pachnący nabytek z Helfy.


Opis ze strony sklepu:

Oryginalne arabskie perfumy zamknięte w gustowym, eleganckim flakoniku. Idealne na prezent. Perfumy są niepowtarzalne i niezwykle trwałe. Nie zawierają alkoholu.

Musk Al Aroosah to zapach stworzony z myślą o kobietach subtelnych i delikatnych. W perfumach wyczuwalne są nuty wanilii i białego piżma. Całość jest pudrowa i otula nas zmysłową, przyskórną wonią.
Objętość netto: 15 ml
Kraj pochodzenia: Arabia Saudyjska
Cena: 75 zł

Perfumy można kupić nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także w sklepie internetowym Helfy, 
gdzie najczęściej robię zakupy.  
Zapraszam do odwiedzenia tego magicznego miejsca: klik



Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!