Domowy Kosmetyk SCRUB do ciała

Gładkie ciało to idealne ciało. Takie motto towarzyszy mi każdego dnia. Staram się raz w tygodniu wykonywać dogłębne oczyszczanie całego ciała. Z uwagi na moją chorobę cierpię na tzw. syndrom brudnych kolan i łokci. Nie jest to jednak zbyt widoczne, bo te partie traktuje peelinigiem każdego dnia. Robię tak, gdyż do dzisiaj pamiętam kolana mojej babci, która cierpiała na to samo. Przypominały one wyglądam kolana kobiety, która cały dzień szorowała podłogę. Dlatego zawsze muszę mieć peeling, a gdy mi się skończy to często przygotowuje taki kosmetyk sama najczęściej z cukru lub soli. Jednak prawdziwy domowy kosmetyk także można kupić :) Jest to produkt całkowicie naturalny o cudownych owocowych aromatach. Ja posiadam bardzo mocno zapach grejpfrutowy, który działa bardzo kojąco na zmysły.


Domowy kosmetyk oferuje naturalne, ręcznie robione kosmetyki, które są całkowicie bezpieczne dla skóry i zapewniają jej zdrowy wygląd!
 
Kosmetyk o którym Wam dzisiaj opowiem, to scrub grejpfrutowy, służący do wcierania. Posiada on bardzo grube i ostre kryształki cukru i początkowo zamarłam, jak otworzyłam opakowanie. Bałam się, że będzie zbyt mocny i podrażni skórę, która  jest dość wrażliwa. 
Scrub używam tylko na oczyszczoną, mokrą skórę, wykonując okrężne ruchy, aż do całkowitego rozpuszczenia się cukru. Czynność ta trwa dość długo, bo jak wspomniałam kryształki cukru są sporych rozmiarów.
Siłę nacisku reguluję sama i mocniej dociskam na dolne partie ciała takie jak uda, pośladki a słabiej na górne, gdzie skóra jest znacznie delikatniejsza.



Po takim peelingującym zabiegu, ciało na prawdę jest bardzo wygładzone, wyraźnie nawilżone i jakby miękkie. Do tego wyraźny, energetyzujący zapach grejpfrutów, który otula nie tylko podczas "zabiegu" ale jeszcze długo po nim na ciele czuć cytrusowy aromat. 
 

Producent  wymienia także inne jego właściwości, takie jak:

  • złuszczanie suchego naskórka
  • wygładzanie skóry
  • poprawa ukrwienia
  • ułatwienie skórze wchłaniania składników odżywczych
  • poprawa jędrności
  • Oleje z pestek winogron, słodkiego migdała, kokosa i awokado, które intensywnie natłuszczają i regenerują skórę.
  • Cukier trzcinowy, dający efekt naturalnego peelingu.
  • łagodne nawilżanie i pielęgnacja

Naturalne składniki:

  • Oleje z pestek winogron, słodkiego migdała, kokosa i awokado, które intensywnie natłuszczają i regenerują skórę.
  • Cukier trzcinowy, dający efekt naturalnego peelingu.
  • Witamina E, znana ze swoich właściwości nawilżających i zabezpieczających przed wysuszeniem.
  • grejpfrutowy olejek eteryczny– poprawia samopoczucie, dodaje energii, relaksuje, oczyszcza skórę, wspomaga walkę z trądzikiem i pomaga w pozbyciu się cellulitu;

INCI: Sucrose, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdlus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Prersea Gratissima Oil, Olus Oil, Citrus Paradisi Peel Oil, Tocopheryl Acetate, Limonene

Paczka dotarła do mnie cudownie zapakowana - śliczny kartonik ze słodką wstążką oraz pieczęcią "domowy kosmetyk" Wspaniały pomysł na prezent.

Scrub kupicie w sklepie  DOMOWY KOSMETYK. PL

200 ml to koszt 77zł, ale można zamówić próbki 5 ml - 5 zł


Komentarze