Szczotka BRISTA dla mężczyzn

Mój mąż nie przepada za wszelkimi gadżetami i akcesoriami, gdyż uważa je za zbyteczne. Są jednak takie sytuacje, że wyraźnie mi ich zazdrości, ale o tym cicho, bo mnie udusi :)  Tak było w przypadku szczotek do masażu ciała. Najpierw tradycyjnie się wyśmiewał, potem przyglądał, aż któreś nocy :)  zauważył, że moje uda są jak to powiedział "jedwabiście gładkie"  Gdy usłyszał, że to od masażu na sucho i jak dodałam jeszcze, że taki masaż dodatkowo wspomaga usuwanie toksyn z organizmu i poprawia przemianę materii, to oczka mu się zaświeciły.

Dostał więc swoją szczotkę i zaraz Wam opowiem, co o niej sądzi. 

Szczotka jest bardzo dokładnie wykonana z najwyższej jakości, naturalnych włókien kaktusa agawy. W dotyku jest bardzo szorstka i twarda - w sam raz dla gruboskórnych mężczyzn :) Przeznaczona jest do kąpieli i masażu ciała na mokro bądź na sucho przez co pomaga usunąć zrogowaciałą warstwę naskórka i polepszyć krążenie w skórze. 

Dla mnie szczotka jest za ostra, przypomina mi tzw. szczotkę ryżową do szorowania podłogi :) jednak dla faceta jest ok. Mój mąż stosuje ją przede wszystkim do mycia pleców i szorowania stóp - głównie pięt. Recenzja z udziałem mojego męża to spore wyzwanie dla mnie, bo on jest zawsze odpowiada krótko i rzeczowo - typu "jest dobra" "mi się podoba" "może być" - koniec recenzji. Wyciąganie z niego dalszych informacji jest bardzo ryzykowne, bo od razu się denerwuje :) 

Dlatego powiem Wam sama, jak to wygląda. Szczotka jest o tyle praktyczna, że posiada doczepianą rączkę o długości 50 cm. W każdej chwili można ją zamontować, albo zdemontować. Mąż stosuje ją jedynie na mokro pod prysznicem. Nie zauważyłam aby jego skóra była podrażniona, ale na pewno jest bardziej gładka.

Szczotkowanie najlepiej wykonywać sememu, gdyż  tylko wtedy możemy kontrolować siłę nacisku. Nie byłabym sobą gdybym nie pożyczyła sobie tej szczoty do testów. 
Mimo ogromnej twardości, delikatny masaż, z małym naciskiem doskonale poprawia krążenie nóg i ud. Wyżej już nie odważyłam się jej zastosować :)





Producentem szczotek jest polska firma BRISTA, która wykonuje je tradycyjnymi, dopracowanymi na przestrzeni lat metodami rzemieślniczymi.  Ręczne wykończenie każdej szczotki zapewnia dbałość o detale oraz niepowtarzalność każdego egzemplarza. Estetykę wyrobu i dbałość o szczegóły widać gołym okiem. 




Moim zdaniem jest to fajny pomysł na prezent. W asortymencie typowo dla panów znalazłam jeszcze wiele innych szczotek. Zainteresowanych odsyłam tutaj: klik
Cena szczotki którą dziś opisałam to  35,90 - uważam, że nie jest to kwota zbyt wygórowana.
Już niedługo opiszę bardzo podobną choć diametralnie różną szczotkę tym razem 'DLA NIEJ"



Komentarze