Podkład mineralny Ecolore Velvet Soft Touch

Dzisiejszy post poświęcony będzie podkładowi w 100% mineralnemu, polskiej marki Ecolore. Odkąd całkowicie przestawiłam się na kosmetyki mineralne, makijaż z ich udziałem przychodzi mi wyjątkowo łatwo i szybko.  
 


Marka oferuje bardzo bogata gamę kolorystyczną, przez co każdy bez problemu może znaleźć coś dla siebie. Ja wybrałam kolor Nude 3 przeznaczony dla neutralnych, średnich karnacji o zbalansowanym odcieniu.  Zdecydowałam się na gamę Nude ponieważ, jak opisuje producent jest ona idealna dla skomplikowanych typów urody, ale również typów chłodnych, które mają dużą ilość przebarwień pozapalnych oraz wybijających się naczynek krwionośnych. Zawiera w sobie mniej ziemistych odcieni a posiada odrobinę więcej żółci. 





Podkład znajduje się w bardzo ładnym, stonowanym opakowaniu - plastikowym, zakręcanym pudełku z umieszczonym wewnątrz, przekręcanym sitkiem, dzięki temu podkład się nie wysypuje, co jest bardzo ważne np. podczas podróży. Nie będę tutaj po raz "N" szczegółowo opisywać sposobu aplikacji pudru mineralnego, gdyż bez względu na jego rodzaj postępuje się wciąż tak samo, czyli wysypać na zakrętkę, docisnąć pędzel kabuki, strzepnąć nadmiar i kolistymi ruchami stemplować twarz. Warto zaznaczyć, że opakowanie podkładu Ecolore zawiera aż 10 g pudru, co jest bardzo dużą ilością. 







EFEKT NA TWARZY, jak widać doskonale tuszuje moje niedoskonałości i ładnie wyrównuje koloryt. Dzięki niemu moja twarz zyskuje zdrowego wyglądu a efekt utrzymuje się dość długo, w moim przypadku jest to około 7 godzin. 

Cały czas nie mam jeszcze odwagi, aby spróbować metody aplikacji na mokro, do czego zachęca producent: w tym celu spryskaj najpierw pędzelek wodą termalną lub hydrolatem. Następnie delikatnie, okrężnymi ruchami, wetrzyj kosmetyk w pędzel. Konsystencja podkładu przybierze wtedy postać kremową i otrzymasz jednocześnie mocniejsze krycie.

ZALETY:
  • bardzo szybko nadaje zdrowy wygląd bez zatykania porów i podrażniania skóry. 
  • prosty skład  
  • zapewnia ochronę przeciwsłoneczną SPF10. 
  • działanie antybakteryjne. 
  • bezpieczny: nie zawiera konserwantów, silikonów, nanocząsteczek, parabenów, syntetycznych substancji zapachowych, talku, tlenochlorku bizmutu oraz szkodliwych chemicznych dodatków.


pojemność: 10g

cena: 69,99

Jeżeli spodobał Wam się podkład Ecolore  to odsyłam na stronę producenta: TUTAJ


Do kupienia m.in TUTAJ

Komentarze

  1. Pięknie wyrównał koloryt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny efekt. Na pewno wypróbuję. Podobno są mniej suche od innych minerałów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!