Puressentiel relaksujący, naturalny spray do pomieszczeń

Uwielbiam naturalne zapachy w całym domu, olejki eteryczne to moja wielka słabość. Z uwagi na szkodliwość odświeżaczy powietrza nie stosuje takowych w domu, ale ostatnio w moje ręce wpadł relaksujący spray do pomieszczeń z 12 olejkami. 



Nie używam chemicznych odświeżaczy, ale nie powiem, że w całym swoim życiu nigdy ich nie stosowałam. Pamiętając tamte czasy, ochoczo przystąpiłam do spryskania sypialni sprayem - dosłownie 4 solidne psiki. Piszę o tym, bo ta ilość jest po prostu za duża. Aby poczuć cudowny zapach lawendy i innch ziół wystarczy jeden psik, w przeciwnym razie konieczne jest wietrzenie pomieszczenia, bo nie da się wytrzymać :) Zaznaczę tylko, że moja sypialnia ma 23m2
Z uwagi na intensywność spray jest bardzo wydajny. 


Mimo obecności 12 olejków najbardziej wyczuwalny jest lawendowy, który bardzo kocham. Niewątpliwie spray ten wprawia w cudowny nastrój, wycisza i relaksuje. Zastosowany przed snem w moim przypadku znacząco ułatwia zasypianie a sen jest spokojny. 
Mój syn, który nie przepada (jak to facet) za żadnymi psikaczami, kominkami etc. stwierdził, że zapach cyt. "może być" co tłumacząc dosłownie znaczy - ok, jest dobrze, możesz psikać. Znam syna i wiem, że gdyby zapach był okropny dał by mi to dość wyraźnie do zrozumienia :)

Jeżeli lubicie zasypiać w przyjemnych aromatach i to bez ryzyka bólu głowy to śmiało możecie spróbować relaksujący, naturalny spray do pomieszczeń od Puressentiel. 



Jeżeli zainteresował Was ten krem to odsyłam na fb:
Puressentiel - klik
 

Komentarze

  1. Chętnie przetestowałabym ten produkt u siebie - może dzięki niemu spałoby mi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten spray :) ja ostatnio polubiłam się z woskami YC, pale je codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!