PURESSENTIEL SOS STRESS ROLLER Z 12 OLEJKAMI ETERYCZNYMI


Dzisiaj o stresie, bólach głowy i sposobie jak szybko zniwelować te dolegliwości.
 


O tym, że ktoś jest nerwowy i często się stresuje raczej nie warto się chwalić. Ludzie od razu traktują takie osoby mało poważnie, uważając, że są słabe, nie radzące sobie z problemami po prostu "ofiary losu" W większości krajów, wizyta u psychologa jest czymś normalnym a u nas od razu powiedzą wariat. Stres towarzyszy nam każdego dnia a osoba o podwyższonej wrażliwości jak ja, wszystko bierze do siebie i to ze zdwojoną siłą . Mnie stresuje dosłownie wszystko i nie mówię nawet o życiu codziennym typu: praca, rodzina, ale ogólnie ludzka krzywda i niesprawiedliwość, która jest wszechobecna. Filmów typu "Nad życie" o Agacie Mróz oglądać po prostu nie mogę, bo wiem, że to odchoruje. Bóle w klatce piersiowej, bezsenność i straszne przygnębienie. Ja po prostu tak już mam i wszyscy z mojego otoczenia o tym wiedzą. Radzę sobie jak mogę tłumacząc sobie, że to nie moja sprawa, że nie ma się co denerwować, ale moje wewnętrzne ja mówi co innego. 
Ostatnio jakby z nieba mi spadła cała paczka kosmetyków z lawendą, która znana jest ze swoich właściwości uspokajających . Dzisiaj przedstawię Wam malutki (bardzo malutki) roller SOS STRESS.




Opis producenta:
Połączenie niesamowitych właściwości „ antydepresyjnych i redukujących niepokój” olejków eterycznych.
Dwie drogi działania: poprzez zmysł węchu oraz przez skórę.
Pomaga przy:
• Redukcji stanów lękowych
• Uspokojeniu umysłu przy zbyt silnych stanach emocjonalnych
Właściwości olejków eterycznych zastosowanych w Rollerze SOS zostały wykazane w licznych badaniach ...
Sposób użycia: dorośli i dzieci powyżej 7 roku życia.
Stres: stosować na wewnętrzną stronę nadgarstków, na skronie, oraz na boki szyi,
za każdym razem, kiedy dopada nas stres. Potrzeć nadgarstki jeden o drugi, a
następnie wziąć 10 głębokich wdechów, rozluźniając mięśnie.

Przygotowanie do snu: w przypadku bezsenności, stosować przed pójściem spać.

Moja opinia:
Na prawdę malutki roller to szklana buteleczka, zakończona metalową kuleczkę. Od kiedy trafił w moje ręce jest zawsze przy mnie, ale żeby było śmiesznie używam go nie tylko w sytuacjach stresowych, ale także w przypadku silnych, migrenowych bólów głowy. Jeżeli chodzi o stres to chyba, aż tak mnie nie rozluźnia, ale za to wprowadza mnie w bardzo błogi, miły nastrój i robi się przyjemnie (uwielbiam lawendę) jednak w przypadku silnych bólów głowy roller jest rewelacyjny



Aplikuję go za uszami, w skronie oraz jak zaleca producent w nadgarstki i wdycham, wdycham i wdycham. Ostatnio podczas takiego ataku patrzyłam na zegarek, jak długo trzeba czekać, aby ból minął. Okazało się, że po około 15 minutach ból nie był już pulsujący, a później zapomniałam spojrzeć na zegarek, bo w ogóle nie czułam bólu głowy. Tabletki to mój wróg numer 1 ograniczam ich spożycie dosłownie na minimum, po prostu biorę jak już nie mam wyjścia a jestem np. w pracy, bo w domu to sobie radzę: zimne okłady, napary ziołowe. Roller jest świetny bo na prawdę działa i to jest dla mnie najważniejsze. No cóż mógłby działać jeszcze szybciej, ale wiadomo to przecież tylko moc naturalnych olejków eterycznych. 

Już niebawem kolejne odsłony kosmetyków marki 





Jeżeli zainteresował Was ten krem to odsyłam na fb:

Puressentiel - klik