Naturalny lakier do paznokci LILY LOLO



Może wydawać się to niektórym wręcz niemożliwe, albo nawet śmieszne, ale na prawdę lakiery do paznokci zawierają toksyczne substancje, które poprzez płytkę paznokcia wnikają do organizmu.Wiem co niektórzy sobie zaraz pomyślą: "taaaak i co jeszcze ile tam tego przeniknie?, no bez przesady!" Nie powiem bo też tak kiedyś myślałam a moja kolekcja lakierów była tak bardzo imponująca, że śmiało mogłabym otworzyć mały butik i nimi handlować. Miałam praktycznie wszystkie odcienie a gdy zobaczyłam w sklepie nowy nie mogłam się oprzeć. Głupotka trwała niestety dość długo ;( do czasu gdy moja paznokcie stały się bardzo kruche, słabe i mocno "przefarbowane" w  niczym nie przypominały paznokci zdrowej osoby :( Mimo stosowania odżywek i podkładów "pod" były po prostu żółte.

Oczywiście lektura tematu okazała się nieodzowna. Publikacje zahaczały nawet o tematykę horroru. Okazuje się bowiem, że szkodliwe substancje używane nie tylko w tanich lakierach, bo te z lepszej "półki" też mogą się nimi pochwalić :( oddziałują nie tylko na samą płytkę ale także na układ hormonalny, oddechowy oraz nerwowy!!!

Przede wszystkim należy unikać w lakierach takich składników jak:

  • Formaldehyd (Formaldehyde, Tosylamide / Formaldehyde Resin)  
  • Toluen (Toluene)
  • DBP, czyli Ftalan dibutylowy (Dibutyl Phtalate)
  • Nitroceluloza (Nitrocellulose)
  • Kamfora (Camphor)




Opis producenta:

Lekki, delikatny dla płytki paznokciowej lakier Lily Lolo z formułą 8-free nie zawierają toluenu, DBP, formaldehydu, żywic fenolowo-formaldehydowych, kamfory, parabenów, ftalanów, ksylenów oraz ethyl tosylamide resin. To doskonały wybór dla Pań, które szukają zdrowszej wersji lakieru, aby móc cieszyć się kolorem na paznokciach.
Wzmacniająca formuła pomaga chronić płytkę paznokcia i jednocześnie sprawia, że lakiery nie odpryskują, a samo malowanie jest przyjemne i bezproblemowe. Zadbaj o swoje paznokcie przy pomocy lekkich lakierów Lily Lolo.
  • paleta 6 klasycznych odcieni
  • doskonała trwałość
  • szybko wysychają
  • piękne, lśniące wykończenie
  • łatwa aplikacja
  • wolne od toluenu, DBP, formaldehydu, żywic fenolowo-formaldehydowych, kamfory, parabenów, ftalanów, ksylenów oraz ethyl tosylamide resin
  • odpowiednie dla wegan


Moja opinia:

Według mnie to bardzo dobrej jakości lakier, który łatwo się aplikuje - jednak dla ładnego efektu konieczne są dwie warstwy. Zapach lakieru jest mniej agresywny niż tradycyjne, chemiczne dostępne na rynku. 







Trwałość lakieru  jak dla mnie jest zadowalająca, gdyż wystarcza mi na mój tydzień pracowniczy :) tj. od poniedziałku do piątku. Paznokcie zawsze maluję w niedzielę wieczorem a w piątek wyglądają tak jak na zdjęciu poniżej. Według mnie jest bardzo dobrze. 
Jednak nie przepadam gdy coś mi się ściera bo wygląda to mało atrakcyjnie dlatego w czwartek trochę go reanimuję malując same końcówki :) ale abyście zobaczyli prawdziwą trwałość tym razem tego nie zrobiłam. 
Lakier nie odpryskuje - co dla mnie jest najważniejsze!!!
Nie farbuje płytki paznokciowej.

Muszę zaznaczyć, że w ciągu tygodnia:
nie zmywam naczyń (tylko zmywarka)
nie piorę ręcznie ( tylko pralka)
prace domowe wykonuje w rękawiczkach

Jedyna rzecz, która troszkę jest uciążliwa to czas wysychania. Jak dla mnie to zbyt długo. Nie mogę malować paznokci krótko przed snem, bo niestety budzę się z pięknymi ażurami - odbitą poduszką ;)
Dlatego na malowanie + wysychanie trzeba przeznaczyć więcej czasu. Średni czas schnięcia to ok. 30 minut.



Lakier o odcieniu Carnival 
kupicie w sklepie firmowym tutaj
W ofercie znajdują się także inne fantastyczne kolory: