Upiększająca BB Emulsja SPF 10 Saisona

Uwielbiam naturalne emulsje BB i bardzo ucieszyłam się, że w mojej paczuszce w ramach współpracy ze sklepem www.erato-organic.pl znalazł się właśnie ten kosmetyk :)


Emulsja ta ma beżowy kolor i jest dość lekkiej konsystencji z widocznymi malutkimi drobinkami. Na oczyszczonej twarzy emulsja rozprowadza się bez trudu i jest bardzo wydajna.



EFEKT:

Moja twarz po nałożeniu emulsji jest bledsza, ale zauważyłam, że rewelacyjnie kryje zaczerwienienia, pajączki i inne niedoskonałości.  Po chwili blady kolor jakby się wyrównywał i twarz zyskuje bardzo zdrowego wyglądu. W tym momencie mamy dwie możliwości - wyjść do ludzi (nic nie stoi na przeszkodzie) albo nałożyć jeszcze odrobinę pudru - tak jak ja to robię :)
Moja cera ta typowa "T" czyli po kilku godzinach zaczynam się mocno błyszczeć,  z tą emulsją zauważyłam, że moja twarz znacznie dłużej pozostaje matowa. A wszystko to za sprawą zielonej glinki, która w połączeniu z wyciągiem z irysa pomaga uregulować produkcję łoju skórnego nie wysuszając skóry.


Bardzo mnie cieszę zawarte w emulsji wyciągi m.in.z pąków buku oraz ze stewii z opatentowanym działaniem napinającym, który pomaga zredukować występowanie zmarszczek i bruzd.

Składniki:

MALUS DOMESTICA FRUIT WATER*, AQUA (WATER), PONGAMIA GLABRA SEED OIL*, GLYCERIN**, TITANIUM DIOXIDE, COCONUT ALKANES, NELUMBO NUCIFERA ROOT WATER, STEVIA REBAUDIANA LEAF/STEM EXTRACT, FAGUS SYLVATICA BUD EXTRACT*, PLANKTON EXTRACT, IRIS FLORENTINA ROOT EXTRACT*, MONTMORILLONITE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, SQUALANE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, SUCROSE STEARATE, POLYGLYCERYL-2 CAPRATE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, LYSOLECITHIN, SCLEROTIUM GUM, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SORBIC ACID, BENZOIC ACID, PHENETHYL ALCOHOL, GLYCERYL CAPRYLATE, XANTHAN GUM, PULLULAN, SODIUM PHYTATE, STEARIC ACID, MICA, ALUMINA, CI 77491, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, CITRONELLOL, CITRAL, ALCOHOL.
* składniki pochodzą z upraw organicznych. Testowane pod kontrolą dermatologiczną.
Posiadają certyfikat Naturalnych i Organicznych Kosmetyków Ecocert Greenlife w zgodzie ze Standardem Ecocert dostępny na http://cosmetics.ecocert.com
98% składników pochodzenia naturalnego.
66% składników z upraw organicznych.
Emulsje BB możecie kupić tutaj - klik
http://erato-organic.pl/

Komentarze