Pachnotka różana

O pachnotce z Pszczelej Dolinki pisałam już na moim blogu. Wówczas pokazałam Wam małą liliową  piękność, która do dziś pachnie w mojej bieliźniarce. Link do wpisu tutaj - klik
Tym razem pochwalę się wspaniała pachnotką różaną. 



Jej zapach chyba jest bardziej intensywny od poprzedniej. Cudowny aromat wypełnia na prawdę dużą przestrzeń. Przetestowałam ją już w garderobie, w torebce, w szufladach. Zaskakująca jest trwałość tych cudeniek. Zwykle odświeżacze powietrza choćby były najlepsze to po jakimś czasie wietrzeją. Pachnotkę którą używam od marca możecie wierzyć lub nie, ale cały czas pachnie i to z taką samą siłą. Tak mocno się zauroczyłam tymi pachnidełkami, że wpadłam na genialny pomysł, powieszenia pachnotki różanej w woreczku z organzy w SAMOCHODZIE! Pomysł może by się sprawdził gdyby nie było tak upalnego lata. Wysokie temperatury spowodowały, że gdy moje auto stało przez 8 godzin na parkingu w pełnym słońcu, wewnątrz auta miałam chyba 70 st. i moja ukochana pachnotka ciut na tym ucierpiała :( Nie rozpuściła się, ale stała się bardzo miękka i plastyczna i cześć pachnotki mimo organzy odbiła mi się na desce rozdzielczej.  Tak więc tej metody nie polecam :) Obecnie różana pachnotka leży na dnie mojej torebki i przypomina o sobie gdy tylko ją otworzę. 

Bardzo polecam te malutkie, naturalne cudeńka. Pachnotka wykonana z wosku pszczelego ma średnicę ok. 4 cm. Wierzch pachnotki posypany jest suszonymi pączkami róż i wrzosem. 

Cena takiej jednej pachnotki - to tylko 12 zł. Uważam że to rozsądna i niewygórowana cena - do kupienia tutaj - klik

http://www.pszczeladolinka.pl/
  

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!