Balsam z masłem shea i olejem arganowym - NACOMI

Tym razem napisze recenzje  balsamu do ciała z masłem shea który miałam możliwość testować dzięki SKARBOM ŚWIATA - klik za co bardzo dziękuję. 



Na samym początku muszę wyjaśnić wg. mnie błędną nazwę. Balsam kojarzy się, przynajmniej mi, z bardzo lekką konsystencją. Ten balsam to powiedzmy sobie szczerze ma konsystencję masła shea. Dość trudno się rozprowadza. Aby ułatwić sobie to zadanie należy tak jak przy shea - rozgrzać odrobinę w dłoniach i dopiero aplikować na skórę. Ten "balsam" jest bardzo, ale to bardzo treściwy, odżywczy. U mnie rewelacyjnie sprawdza się szczególnie w trudnych partiach ciała. Kolana, łydki, łokcie, nawet suche pięty - na bardzo długo odżywia te miejsca a efekt nawilżenia utrzymuje się 24 godziny. Suche skórki znikają jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. 


Zapach - obłębny - śliczny. Z zamknietymi oczami bez trudu można odgadnąć, że to zielona herbata. Świeży zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo. 

Rewelacyjny skład: tylko 4 składniki: 
Masło Shea (Karite), 
Olej arganowy, 
Witamina E 
oraz olejki eteryczne- zieloną herbatę.

Producent obiecuje, że przywraca elastyczność i jest dobrym składnikiem na rozstępy i cellulit. Jednak jeżeli chodzi o aplikację na pośladki i uda to u mnie się nie sprawdza. Balsam w tych miejscach nie wchłania się szybko i przez cały dzień czuję jakbym się kleiła. Wszystko zależy od rodzaju skóry. To, że u mnie się nie wchłania na udach to nie znaczy, że u kogoś  innego nie okaże się rewelacyjny. 
Ja osobiście polecam. Cena wg mnie bardzo dobra - 17 zł za 100g
Do kupienia tutaj 

Komentarze

  1. Ja lubię prawie wszystkie balsamy, maski i peelingi do ciała. /Najbardziej te z owocowymi ekstraktami, bo pięknie pachną i mają niezwykłe właściwości. Ostatnio polubiłam serię malinową Bielenda Naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!