Mój krem nr 5 arganowy

Tych "moich" kremów już troszkę miałam i bardzo je polubiłam. Mam nawet wrażenie, że każdy kolejny jest lepszy od poprzedniego. Tym razem zdecydowałam się na coś bardziej silniejszego tzn.  przeciwzmarszczkowego - krem z olejem arganowym. 



Uwielbiam te kremy - nie są może zbyt urodziwe jeżeli chodzi o opakowanie, ale w środku wiem, że jest sama natura. Kiedy grzebie paluchem w tym słoiku a potem nakładam ten krem na twarz jestem spokojna, bo wiem co nakładam - czysty komfort.


Używam ten krem od sierpnia i jeszcze mi go troszkę zostało. Mogę powiedzieć, że jest wspaniały. Zapach ??? jak wiecie jak pachnie olej arganowy to taką woń ma właśnie ten krem. No nie są to kwiaty w środku lata, ale nie jest źle. 

Krem ma bardzo lekką konsystencje - taka gęsta śmietana i bardzo szybko się rozsmarowuje i równie szybko wchłania. Uwielbiam takie kremy szczególnie rano - nie lubię czekać, aż się wchłonie a potem czuć jeszcze lepkość - a takie przeżycia już mam na swoim koncie .... a gdzie teraz nałożyć na to makijaż ??? Z tym kremem jest wspaniale - szybko.

Skóra po tym kremie jest bardzo dobrze nawilżona, wygładzona - ale zmarszczki jak były tak są :( Nie miałam jednak złudzeń, że po kremie w cudowny sposób znikną. Najważniejsze, że nie zauważyłam nowych :)

Krem używam do całej twarzy, oraz szyi i dekoltu - jest bardzo delikatny i nie wywołuje u mnie żadnych podrażnień. 

Główne składniki kremu to:• olej arganowy,
• hydrolat oczarowy,
• masło kakaowe.

Dzięki nim krem doskonale nawilża suchą skórę. Osoby o cerze mieszanej zauważą, że krem pozostawia tłusty film - dla nich krem ten sprawdzi się głównie na noc.

Jestem bardzo zadowolona z tego kremu i z czystym sumieniem mogę go polecić co niniejszym czynię :)

Cena kremu to 37 zł.

Krem pochodzi ze sklepu patronackiego  FITOTEKA - klik

http://www.fitoteka.pl/pl/p/Moj-krem-nr-4-50-ml/114


Więcej na temat tego kremu znajdziecie tutaj
POLECAM !



Komentarze