ZAO MAKE-UP ORGANIC Podkład w kompakcie Płatki Róży n°732

Kompaktowy podkład ZAO jest dla mnie idealnym  rozwiązaniem ponieważ dosłownie w kilka chwil moja blada i nie do końca idealna cera wygląda rewelacyjnie. Podkład nawet bez wcześniejszego nawilżenie skóry idealnie się rozprowadza. Do ślicznego pudełeczka dołączona jest miękka gąbeczka za pomocą której rozprowadza się podkład. To co mnie mile zaskoczyło to KRYCIE - podkład doskonale kryje wszelkie niedoskonałości co w przypadku kosmetyków naturalnych jest rzadkością. Do tej pory musiałam korzystać z korektora ZAO.
Podkład zapewnia skórze piękny, naturalny, promienny wygląd i to bez efektu maski! Cera się nie świeci, ale jest rozświetlona. 




"Dzięki trzem aktywnym składnikom bogatym w krzem ( krzemionka organiczna, mikronizowany proszek bambusa i ekstrakt z kłącza bambusa ) podkład posiada właściwości nawilżające, regenerujące i ochronne.
Kompaktowy podkład ZAO nie tylko upiększa, ale również pielęgnuje i chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi."

Muszę to potwierdzić - skóra po użyciu tego podkładu oddycha. Nie czuć ściągnięcia, wysuszenie ani podrażnienia. 
Od tej pory chyba zrezygnuję z innych podkładów, które stosowałam wcześniej. Ten kompakt jest idealny.


Wady:
opakowanie - mimo, że pozornie jest śliczne to otwiera się w kosmetyczce i niestety podkład się niszczy. Szkoda, bo produkt fajny, ale raczej nie do torebki.

Komentarze

  1. Fajne ekologiczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam kosmetyków Zoa. Muszę się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!