Krem do przesuszonych stóp z nanosrebrem - idealny na lato

Przez cały rok nie mam problemów ze stopami i przesuszonymi piętami. Myślę, że nie jestem w tym odosobniona. Lato sprzyja chodzeniu z odkrytymi stopami, laczki, japonki i sandały są idealne podczas upałów. Ma to jednak małą wadę - skóra znacznie się przesusza a naskórek rogowacieje. Wydaje się to być dziwne, przecież skóra na stopach z natury jest dość gruba to skąd to przesuszenie? Otóż skóra stóp zawiera  mało gruczołów łojowych a dużo potowych. 
Idealnym rozwiązaniem dla mnie są trzy kroki w pielęgnacji stóp:
1. codzienne moczenie w wodzie z solą
2. złuszczanie za pomocą kamienia wulkanicznego o którym pisałam tutaj - klik
3. wcieranie w osuszoną skórę kremu do stóp

Dla mnie idealnym rozwiązaniem jest obecnie krem do stóp z nanosrebrem.

Mała tubka zawiera w sobie samą dobroć dla moich przesuszonych stópek :)
Krem jest bardzo, bardzo gęsty - powiem nawet, że tubka mimo, że jest higieniczniejszym rozwiązaniem niż słoiczek w tym przypadku słabo spełnia swoją funkcję. Nie lada potrzeba siły, aby wydobyć krem ze środka. Stukanie, pukanie o blat stołu - taki jest gęsty :)

Zapach bardzo przyjemny, krem idealnie wchłania się w skórę. Po pierwszym użyciu zauważyłam znaczną poprawę. Pięty są wyraźnie nawilżone, skóra bardziej miękka - nie jest już szorstka. Stopy są idealnie gładkie bez widocznego przesuszenia. Efekt niestety nie utrzymuje się długo - dlatego ważna jest systematyczność - inaczej suche piętuchy będą szpecić.
Ostatnio kupowałam u jednaj Pani borówki - jakoś nieświadomie spojrzałam na jej pięty - upss aż mnie zabolało od samego patrzenie - znalazłam w necie coś identycznego więc dla zobrazowania pokarzę Wam ów stópki. Na szczęście nigdy nie miałam czegoś takiego - ja na miejscu tej Pani chyba chodziłabym w grubych skarpetkach - sama nie wiem :( 
Dla mnie taki widok świadczy o wielkim zaniedbaniu.

dokładnie takie stopy miała ta kobieta :(
źródło: http://lamijka.filmaster.pl/artykul/brudne-piety-rezysera/




Wróćmy lepiej do mojego kremu :)


Krem jest polecany dla osób cierpiących na takie dolegliwości jak:
- łuszczyca stóp
- rogowiec stóp
- modzele stóp
- wyprysk stóp/egzema
- grzybica stóp (wspomagająco)
- nadpotliwość stóp
Na moje wielkie szczęście nie cierpię na powyższe problemy :) więc nie wypowiem się czy ów krem jest skuteczny.
Mogę natomiast go polecić jeżeli chodzi o suche i szorstkie pięty - tutaj sprawdza się na szóstkę z wielkim plusem :)

Krem pochodzi ze sklepu KROPLA ZDROWIA - klik
cena 22,50
Krem do stóp Kropla Zdrowia pochodzi z linii medycznej tej firmy:

Linia medyczna to produkty oparte na leczniczym działaniu nanosrebra i białej glinki, w tym specjalistyczne mydła zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I.

Substancje użyte do produkcji Kropla Zdrowia pochodzą od sprawdzonych i doświadczonych producentów, a zamknięcie ich w polskie opakowania zapewnia bezpieczeństwo, komfort i pewność użytkowania.

Produkty z serii Kropla Zdrowia są wolne od parabenów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji modyfikowanych genetycznie.
Wszystkie produkty są produkowane w Polsce i pakowane w Polskie słoiczki, tuby oraz kartoniki dzięki czemu możemy kontrolować jakość i proces produkcji na każdym etapie.
źródło:  http://kroplazdrowia.com.pl/o-nas/

Komentarze