Peeling cukrowy z kawą i olejem macadamią od Nacomi

Uwielbiam kawę to też wszelkie kosmetyki kawowe używam z wielką chęcią i przyjemnością. Peeling cukrowy z kawą przetestowałam dzięki współpracy ze sklepem Skarby Świata www.skarby-swiata.com.pl
Niewielkie opakowanie, bo zaledwie 100 gramowe kryje w sobie prawdziwą kawę !!!  Jej drobinki widać gołym okiem a zaraz po otwarciu opakowania jak piorun uderza nas obłędny zapach kawy - takiej świeżo zmielonej :) Zapach jest tak fascynujący, że aż trudno się powstrzymać żeby tego peelingu nie zjeść :)


 Jak widać peeling jest dość gęsty i mocno ścierający

Konsystencja jest dość gęsta z widocznymi dość ostrymi drobinkami. Siła peelingu jest też dość duża - bardzo dobrze usuwa martwy naskórek. Nakładam go na zwilżoną skórę i masuję dość długo, aż cukier się nie rozpuści. Po takim zabiegu skóra jest lekko zaczerwieniona, niebiańsko gładka, cudnie pachnąca i ... tłusta. To za sprawą zawartych w peelingu olejów:
  • olej macadamia, 
  • olej kokosowy, 
  • masło shea
Następnie spłukuję ciało ciepłą wodą i wycieram. Tłusta warstwa znika tylko powierzchownie - skóra jest doskonale nawilżona. Zbędne są wszelkie inne mazidła. Zapach kawy i nawilżenie utrzymują się bardzo długo.


O tym, że fusy kawy działają antycellulitowo wiadomo już od dawna i wiele się o tym już pisało. Jednak skuteczność tego typu specyfików oparta jest na długotrwałym stosowaniu. Dlatego osobiście nie zauważyłam wielkiego efektu antycellulitowego. Jednak uważam, że systematyczne stosowanie tego peelingu na pewno wpłynie na lepsze wygładzenie skóry. 



Peeling ten można kupić w sklepie Nacomi - klik
w cenie 17 zł za 100 gr


Zauważyłam, że w ofercie tego sklepu są także inne peelingi, które wpadły mi w oko np. peeling cukrowy z nasionami truskawki i olejem arganowym albo pelling różany z pestkami malin i olejem arganowym. Ah :)

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego peelingu w pełni wywiązuje się z zadania jakiego ja oczekuję od peelingów,czyli: wygładzenia, oczyszczenia, bez podrażnień. Mile zaskoczył mnie zapach oraz bardzo dobre i długotrwałe nawilżenie skóry.
POLECAM!

Komentarze