Lavera Podkład do makijażu miodowy beż

Podkład to jeden z tych kosmetyków bez których nie wychodzę z domu. Nie tylko wyrównuje koloryt, ale rozświetla cerę i nadaje jej zdrowego wyglądu. Staram się tak dobierać podkłady aby były bardzo delikatne i nie stwarzały efektu maski. Tym razem sięgnęłam po podkład Lavery. Marka ta jest bardzo znana wśród wielbicielek kosmetyków naturalnych.


Podkład zawsze nakładam na twarz po uprzedniej aplikacji kremu nawilżającego. I nałożeniu korektora szczególnie pod oczy gdyż zawsze mam tam piękne sińce i w miejsca gdzie wymagana jest jego obecność :)
Kosmetyk rozprowadza się bardzo dobrze - nie wałkuje się, nie robi plam. Daje efekt bardzo zdrowej i świeżej skóry. Na podkład obowiązkowo nakładam puder ZAO i odrobinę różu.
Duży plus za to, że nie podkreśla suchych skórek i nie zbiera się w załamania skóry.
Nie tworzy maski.
Podkład nie wysusza skóry - dla mnie to bardzo ważne 
i jeszcze - podkład utrzymuje się bardzo długo u mnie 8 godzin spokojnie.
Kolejny plus to wygodny i higieniczny aplikator.

Dla siebie wybrałam w ciemno kolor honey


 Podkład Lavera Trend Sensitiv - Natural Liquid Foundation:
pojemność: 30 ml

Cena: 48 zł

Kolory: 
porcelanowy beż 01, 
kość słoniowa 02, 
miodowy beż 03 
migdałowy beż 04

źródło: lavera.com


Podkład pochodzi ze sklepu  BIOKRAM - klik

http://biokram.pl/lavera-podklad-do-makijazu-miodowy-bez.html

 





Komentarze

  1. Anonimowy01 maja, 2014

    Niestety moja twarz nie lubi naturalnych podkładów we fluidzie, a to ze względu iż w składzie zazwyczaj wysoko jest gliceryna oraz olejki. Słabo kryją i matują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie podkłady tylko , ze ja muszę mieć do cery tłustej i bardzo jasne ivory bo jestem bladziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś pokazać podkład na twarzy? efekt przed i po? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!