Ikarov - DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU



Ostatnio skończyło się moje mleczko do demakijażu, które używałam bardzo długo. Opisywałam je tutaj - klik

Postanowiłam spróbować czegoś zupełnie innego - czego do tej pory nie miałam. Wybór mój padł na dwufazowy płyn do demakijażu IKAROV. Decyzję podjęłam głównie ze względu na skład, który bardzo mi się spodobał: Aqua, Simmondsia chinensis oil, Rosa damascena distillate czyli mówiąc po polsku: woda, olejek jojoba i woda różana.


A teraz o działaniu owego płynu.
Po pierwsze moje oczy są wyjątkowo wrażliwe - to co komuś innemu służy rewelacyjnie, mnie może uczulić do piekących, łzawiących i czerwonych oczu. Dlatego jeżeli dany kosmetyk przejdzie próbę oczu - to wiem, że jest dobry i mogę go polecać z czystym sumieniem.

Zaraz po odkręceniu plastikowej buteleczki (szkoda, że nie szklanej) uwalnia się przecudny różany zapach - bardzo naturalny - nie zapach tanich perfum różanych. To jest inna bajka - naturalna bajka.

Gołym okiem widać rozwarstwienie dwufazowego płynu. Na samej górze znajduje się olejek jojoba - jest bardzo tłusty i ciemno żółty. Dlatego bardzo ważne jest aby dokładnie i dość energicznie wstrząsnąć buteleczką przed użyciem. 


Tak jak już wspomniałam płyn mnie nie uczulił - ale co z jego skutecznością?
Otóż jest super skuteczny - nie trzeba pocierać rzęs - nawet super trwałe tusze usuwa bardzo łatwo. Wystarczy przyłożyć zwilżony płatek kosmetyczny do rzęs chwilkę odczekać i już - gotowe - szybko i bezboleśnie - nie wypadnie ani jedna rzęsa.
I co mnie zaskoczyło - to super nawilżona skóra wokół oczu, która nie wymaga dodatkowego traktowania kremami. 





Składniki - po prostu niebiańskie, uwielbiam taki minimalizm :)

Woda z róży  damasceńskiej znakomicie nawilża skórę,działa przeciwzmarszczkowo, łagodzi podrażnienia skóry,poprawia koloryt i rozjaśnia przebarwienia.

Olejek jojoba - szybko wchłania się w skórę penetrując do głębszych warstw naskórka. Chroni skórę przed nadmierną utratą wody, pozostawiając aksamitne i nietłuste wykończenie.


Olejek ten możecie kupić za 26,30 
(cena jak na naturalny produkt bardzo niska) 




Komentarze

  1. Wygląda, że świetny kosmetyk, już dawno nie używałam płynów dwufazowych. No ale najpierw niech się skończą te , które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. forma płyny dwufazowego kiedyś była moją ulubioną, jednak teraz płyny micelarne i pianki są w moim sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze znam markę Ikarov miałam olejek do twarzy. Z chęcią bym wypróbowałam płyn do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam innych kosmetyków Ikarov, ale po tym płynie jestem ciekawa innych

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!