Błonnik Primvitalny - naturalne oczyszczanie

By | niedziela, marca 23, 2014 1 komentarz
Jakiś czas temu napisałam jak to zamierzam nie tylko oczyścić organizm a przy okazji schudnąć z wykorzystaniem błonnika Primvitalnego (dawniej  witalnego) - tutaj  
Błonnik jak już pisałam wcześniej otrzymałam do testowania i teraz po prawie 3 miesiącach mogę coś powiedzieć i będzie to szczere i prawdziwe.
 

Po pierwsze błonnik Primvitalny to mieszanka 2 składników:
  • nasiona Plantago psyllium 80 g, czyli po polsku babka płesznik
  • łupiny nasienne 20 g, czyli po polsku babka jajowata

Mieszanina ta wpływa na pracę przewodu pokarmowego, pobudza pracę jelit i likwiduje zaparcia.
Na zamieszczonej na opakowaniu informacji wynika, że należy odmierzyć jedną pełną miarkę błonnika (dołączoną do opakowania), następnie zalewać  letnią wodą do pełna, dokładnie wymieszać i poczekać 3-5 minut aż nasiona lekko spęcznieją i pokryją się śluzem. Wypić przed posiłkiem i gotowe.
Wszystko fajnie i super - tylko z małym ale - to jest paskudne - ja miałam odruchy wymiotne - ten śluz - fuj! Ale przecież wyrzucić szkoda i wymyśliłam inne zastosowania błonnika: koktajle, musli - szczegóły w filmiki który specjalnie dla Was nagrałam :) klik

Pozdrawiam Was serdecznie i ciekawa jestem co myślicie o tym błonniku prócz tego, że cena jest zabójcza 
Cena: 127 zł - waga: 360 g


Po szczegóły odsyłam Was tutaj, ale uwaga zdjęcia dla osób o mocnych nerwach :) - klik

Edycja: Poprzednia nazwa Błonnika Primvitalnego to Błonnik Witalny.

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. No faktycznie, wygląd odrobinę ciągnący, śluzowaty ale już z owocami wygląda całkiem całkiem :) Miałam podobny odruch gdy siemię lniane jadłam , chyba jeszcze mniej ładnie wyglądało. Ze też nie wpadlam na to by zmieszać z owocami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!