ZAO MAKE-UP ORGANIC Matujący Puder w kompakcie

Szukając nowego pudru wybór padł na matujący puder w kompakcie brązowy beż n°303 od ZAO



Przekonana do końca to jednak nie byłam, ale pomyślałam, jak się nie ma co się lubi ... 


Nad opakowaniem pudru rozpisywać się nie będę - gdyż kosmetyki ZAO miałam już nie raz i też wiele razy już nad nimi się rozwodziłam - więc tym razem sobie to odpuszczę, że cudne to widać na zdjęciu - KONIEC!

Natomiast wielkie było moje zdziwienie gdy po raz pierwszy użyłam tego pudru. Nie mam wielu pędzli - więc użyłam Kabuki ZAO i oniemiałam z zachwytu - 
szybko, bez smug - efekt - piękne wykończenie makijażu - bez efektu maski. Puder pięknie stapia się ze skórą.

Wady: 
  • opakowanie mimo, że pozornie jest śliczne, otwiera się w kosmetyczce i tym samym puder sie kruszy i wysypuje. 
  • cena


Komentarze