ZAO MAKE-UP ORGANIC Matujący Puder w kompakcie

By | grudnia 30, 2013 Zostaw komentarz
W trakcie ostatnich zakupów w Biolanderze ku mojemu zdziwieniu zabrakło mojego ulubionego pudru - no cóż pomyślałam - czekać dłużej już nie mogę bo święta idą a malować się trzeba ...
Wybór padł na matujący puder w kompakcie brązowy beż n°303



Przekonana do końca to jednak nie byłam, ale pomyślałam, jak się nie ma co się lubi ... 


Nad opakowaniem pudru rozpisywać się nie będę - gdyż kosmetyki ZAO miałam już nie raz i też wiele razy już nad nimi się rozwodziłam - więc tym razem sobie to odpuszczę, że cudne to widać na zdjęciu - KONIEC!

Natomiast wielkie było moje zdziwienie gdy po raz pierwszy użyłam tego pudru. Nie mam wielu pędzli - więc użyłam Kabuki ZAO i oniemiałam z zachwytu - 
szybko, bez smug - efekt - piękne wykończenie makijażu - bez efektu maski. Puder pięknie stapia się ze skórą.
Do tego jest super trwały  - utrzymuje się cały dzień. Nie zapycha, nie uczula :) i co ważne nie brudzi - puder sypki - choć najlepszy zawsze podczas aplikacji osypywał się to na umywalkę, to (o zgrozo) na bluzkę - ten w kompakcie jest o niebo wygodniejszy - co odkryłam dopiero teraz - eh!



Puder w kompakcie

możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ
 jeżeli w zamówieniu wpiszecie kod kp-1231
                       zyskacie aż 5% rabatu :)

POLECAM!!!

cena bez rabatu: 32,00 zł


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!