ZAO MAKE-UP ORGANIC Błyszczyk do ust kolor fioletowy

Uwielbiam błyszczyki, pomadki - mogę ich mieć całą kosmetyczkę a i tak zawsze skuszę się na kolejną sztukę. Zawsze mam jednak problem z wyborem odcienia - to zawsze pochłania mi najwięcej czasu. Nie jest to łatwe kupując przez internet. Tym razem było tak samo - w końcu zdecydowałam się na fiolet - uważałam, że błyszczyki w rzeczywistości na pewno będę dużo jaśniejsze niż na zdjęciach a fiolet doda ustom nie tylko blasku, ale też delikatnego koloru. 
Na szczęście miałam rację ...


Błyszczyk ZAO koloru fioletowego jest dużo jaśniejszy niż prezentowany na stronie. 
Zobaczcie sami na zdjęciu poniżej ...


Kolor wygląda bardzo ciemno - ale to tylko pozory na ustach jest bardzo delikatny

Błyszczyk na dłoni
  • Błyszczyk jest w 100% naturalny
  • Utrzymuje się na ustach około 2 godzin - bez jedzenia i picia
  • Ma słodki - cukierkowy zapach
  • Nie klei się 
  • Nie zbiera i nie waży na ustach
  • Wygląda bardzo naturalnie



Błyszczyk
możecie
 zobaczyć  i kupić

TUTAJ

POLECAM!!!


KATEGORIA makijaż
WŁAŚCIWOŚCI
błyszczyk z małymi drobinkami
nawilża i wygładza usta
nie klei się !!!
ZAPACH cudny słodki zapach - jak cukierki
CENA 79,00

Komentarze

  1. Na ustach o wiele jasniejszy niż na aplikatorze , fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor nawet się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!