RATUNEK DLA TŁUSTEJ SKÓRY i SZYBKI LIFTING PIERSI

Kiedy miałam problemy z tłustą cerą - a takie niestety były w okresie  młodzieńczym  stosowałam przeczytaną w gazecie receptę na moją bolączkę. Otóż rozwiązanie okazało się banalnie proste: kurze białko i już!

Białko z jednego jajka ubijamy na sztywną  pianę. Następnie możemy dodać łyżeczkę soku z cytryny (ja nie dodawałam). Wymieszaną piankę nakładamy na umytą twarz na około 15-20 minut. W tym czasie piana zasycha - następuje uczucie lekkiego ściągnięcia. 

magazyn domowy

Białko kurze ma właściwości ściągające i oczyszczające, dlatego lepiej nie nakładać jej w okolice oczu.


Maseczka ta jest idealna przy problemach z tłustą cerą skłonną do zaskórników i trądziku.






Działanie liftingujące i napinające biust!!!
Tak samo przyrządzoną maseczkę nakładać możemy na biust i dekolt. Nałożyć na oczyszczoną skórę piersi i dekoltu, i pozostawić na 15 minut. Spłukać chłodną wodą! 

Działanie jest niemal natychmiastowe a efekt bardzo widoczny w przypadku bardzo zwiotczałych piersi.
Po zastosowaniu biust jest ujędrniony a skóra znacznie bardziej napięta. 

POLECAM !!!! 
WARTO SPRÓBOWAĆ !!! 
KOSZT JEDNEGO JAJKA EKOLOGICZNEGO TO TYLKO 1 zł.