Otul się w jesienne, chłodne dni wodą ACORELLE - Wanilia Bourbon

Jesień nie jest moją ulubiona porą roku, jej mgliste poranki raczej nie napawają mnie optymizmem. Czasami to nawet ciężko z łóżka wstać. I jak na prawdziwą kobietę przystało postanowiłam poprawić sobie humor nowymi perfumami. Z uwagi, że jest jesień a za pasem zbliża się zima mój wybór padł na ciepłą, otulającą w chłodne dni wanilię.
Jak każda kobieta uwielbiam perfumy - nigdy nie jest tak, że mam na półce jeden flakon. To coś w rodzaju uzależnienia. Zapach jest indywidualny i jego wybór zależy od mojego samopoczucia i humoru. Raz wolę coś ciężkiego , innym razem lekkiego i powabnego a jeszcze indziej wybieram słodkie nuty. Dużo też zależy też gdzie wychodzę i z kim. 
Inne zapachy są przeznaczone do pracy, inne do sypialni ;) a jeszcze inne na wieczorne wielkie wyjścia.


Perfum którym dziś pachnę to słodka, urocza wanilia. Zapach bardzo charakterystyczny, tzn. albo ktoś lubi takie nuty i wie o czym piszę, albo wręcz nie toleruje tego typu perfum. Ja osobiście od zawsze lubię wanilię i właśnie dlatego zdecydowałam się na te perfumy. Zapach był łatwy po przewidzenia i jego zakup przez internet na pewno nie jest trudny.
źródło:sambavavanilla
Wanilia ma to do siebie, że bardzo dzieli - albo się ją kocha, albo nie znosi. Jak rozmawiam ze znajomymi to zauważyłam bardzo duży podział zdań. Niektórzy na hasło wanilia - robili błogie miny inni wykrzywiali się i grymasili. Jednak "zmusiłam" do powąchania tych "przeciwników". Wynik doświadczenia jest taki, że te osoby które nie zbyt były chętne do wąchania waniliowych perfum zmienili zdanie o nich - wcześniej sądzili, że używanie perfum waniliowych - to tak jakby pachnieć naleśnikami waniliowymi lub  aromatem do ciast itp. 
A tu zaskoczenie - bo perfumy Acorelle do nie aromat waniliowy do ciast - to nuty kwiatowe, świeże z odrobiną słodkości .

Jak zatem pachnie Acorelle?

Wanilia w najwyższym wydaniu - zapach typowo jesienno-zimowy. Uwielbiam zapach wanilii, ale zawsze do tej pory wszelkie próby zakupu perfum o tej nucie kończyły się porażką - zapach był faktycznie  z półki spożywczej - mdły i bardzo tandetny. 

Acorelle prezentuje nam niby wanilię, ale w zupełnie innym niż tradycyjnym wydaniu. Zapach idealnie przechodzi z wanilii do zapachu bardziej dojrzałego - choć słodkiego - połączenie piżma i ziół.

Zapach jest:
  • elegancki, głęboki i zmysłowy
  • seksowny i kuszący
  • ciepły i otulający jak szal
  • nie powoduje mdłości i bólu głowy
  • rozwija się
  • nieprzesłodzona, z nutami drzewnymi
  • idealny na chłodne dni i wieczory   
  •  
Perfumy do nabycia m.in  tutaj 



KATEGORIA zapach
TRWAŁOŚĆ bardzo dobra
OPAKOWANIE szklany flakon
ZAPACH słodki, rozwijający się
CENA 134zł


Nuta głowy: anyż, karmel
Nuta serca: wanilia Bourbon
Nuta bazy: zioła, białe piżmo, orzechy kokosowe