FENIQIA Mydło Vertus - Kwiat Pomarańczy

Prawdziwa perła wśród moich mydełkowych doświadczeń.
prawdziwa perełka :)
Mydło jest bardzo intrygujące, jeżeli można tak powiedzieć o mydle ;)
Zapach jest cudny i wypełnia całą łazienkę. Znowu miałam ochotę go zachomikować, jak już jedno, ale zapach jest tak kuszący, że nie wytrzymałam!!!!
W użyciu też wspaniałe: pieni się i wytwarza coś w rodzaju kremu. Rewelacyjnie nawilża i pozostawia na skórze bardzo relaksujący zapach. Dodatkowo moje dłonie są po raz pierwszy jak po użyciu balsamu do rąk.  Nie mam suchych rąk, bo cały czas stosuję kosmetyki naturalne, ale po tym mydełku skóra jest "śliska" , miękka i aksamitna - takie WOW!!!

Oryginalny jest też kształt mydła zgrabna kula idealnie pasuje do rąk. Na początku dziwne uczucie po używaniu przez całe życie mydeł w kostce. Po kilku minutach jest to tak naturalne, że teraz mydło w kostce wydaje mi się jakieś dziwne ;) 

Mydło jest też bardzo delikatne i o jakimkolwiek uczuleniu nie może być mowy - nawet podczas higieny intymnej.

 
Skład mydełka to też coś co lubię najbardziej: krótka i treściwa lista.

GŁÓWNE SKŁADNIKI:
  • OLIWA Z OLIWEK - nawilży
  • MIÓD - wygładzi
  • POMARAŃCZA GORZKA - zrelaksuje   
KATEGORIA mydła
DZIAŁANIE bardzo dobre - HIT!
OPAKOWANIE folia i kartonik
KONSYSTENCJA kula
ZAPACH piękny, intensywny
CENA 36 zł


INCI :  
olea europea
sodium hydroxyde
aqua
mel
citrus aurantium