NATURALNY SPOSÓB NA MĘCZĄCY KASZEL

Jesień w pełni  a co za tym idzie - bardzo szybko się przeziębiamy i kaszle mamy jak nic! Dlatego warto spróbować mojej mikstury.

zdjęcie: google
Mój synek bardzo często chorował - oczywiście katar, gorączka no i ten okropny kaszel, przez który nie spał mi większość nocy. Kupowałam więc przeróżne syropki dla maluchów - przeciwkaszlowe na noc, wykrztuśne na dzień - oprócz wydawanych i to nie mało pieniędzy skutków nie widziałam. Wtedy moja babcia zaproponowała mi, żebym zrobiła syrop z cebuli. Ojej! pomyślałam on mi tego nie wypije , ale co tam spróbowałam i teraz wszystkie syropki apteczne omijam wielkim łukiem, bo wiem, że to tylko nabijanie kabzy aptekarzy.
SYROP Z CEBULI 

Przepis:
* 2 cebule pokroić w piórka
* 1-2 ząbki czosnku przecisnąć przez praskę
* 3 łyżki cukru
* wymieszać - po kilku godzinach kiedy cebula puści sok mamy wbrew pozorom bardzo dobry syrop.


ZALETY: 
  • można podawać dziecku praktycznie kiedy jest taka potrzeba - nie przedawkujemy
  • nie ma skutków ubocznych
  • czosnek dodatkowo działa jak naturalny antybiotyk
  • jest tani
  • 100% naturalny bez konserwantów i chemii