ARGILE PROVENCE Błyszczyk do ust Bursztyn z Wenus


To już drugi mój błyszczyk tej firmy. Zachęcona poprzednim postanowiłam spróbować tym razem BURSZTYNU Z WENUS. Oczywiście tak jak poprzedni i ten jest bardzo trwały, biorąc pod uwagę, że to błyszczyk. Utrzymuje się na ustach bardzo długo i co ważne usta się nie kleją. Błyszczyk dotarł do mnie pięknie zapakowany w  śliczny atłasowy, pistacjowy woreczek.

Błyszczyk jest bardzo wydajny! Kolor Ambre jest bardzo subtelny, idealny do codziennego makijażu. 
Odcień jest bardzo uniwersalny zarówno dla blondynek jak i szatynek.

Błyszczyk jest cudnie zapakowany w bardzo śliczny woreczek :)

wygodny aplikator

delikatny i subtelny makijaż
zbliżenie - zdjęcie bez flasha
Oczywiście  moje koleżanki były bardzo zachwycone moim cudem, ale gdy usłyszały cenę to niemal nie zemdlały - ile 48 zł za błyszczyk!!!! No tak! Ale starcza na bardzo długo i nie zjadam przy okazji metali ciężkich i innych okropnych składników które są w błyszczykach za 10 zł. Chociaż przyznam, że nie do przyjęcia skład znalazłam w błyszczyku dużo droższym od Naturado. Gdzieś przeczytałam niestety nie wiem gdzie, bardzo mądre zdanie:  
nigdy nie kładź na twarz tego czego byś nie zjadła!!!
Przemyślcie to sobie :)


Błyszczyk 100% naturalny, 41,5% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego.
Bez alergenów i konserwantów.
100% składników pochodzenia naturalnego,
100% składników pochodzenia roślinnego są Bio.



INCI : Hydroxystearic / linolenic / oleic Polyglycerides, Oleic / linolenic / linoleic Polyglycerides, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Ricinus Communis (Castor) seed oil*, Polyglyceryl-10 Nonaisostearate, Prunus Armeniaca (Apricot) kernel oil*, Cera Alba (beeswax)*, Copernicia Cerifera (Carnauba) wax*, Dihydroxystearic Acid, Glyceryl Dihydroxystearate, Glyceryl Diisostearate, Silica, Tocopherol, [+/- Titanium Dioxide (CI 77891), Mica (CI 77019), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77941)].
* składniki pochodzenia biologicznego