ARGILE PROVENCE Olejek brązujacy do ciała i włosów Bio

Złoto zamknięte w butelce!

Pierwszy kontakt z olejkiem - mmmmmm - czysty zapach kokosu. Pachnie bardzo ładnie. Olej tak jak zapewnia producent, wchłania się bardzo szybko. Co ważne, mimo, że jego kolor jest złoty, nie brudzi ubrań. Opalona cera zyskuje kropki nad "i"
Bardzo fajny efekt gdy użyjemy go przed opalaniem. Muszę zaznaczyć, że po wakacjach nad morzem mam ładną opaleniznę, którą zawdzięczam kremowi do opalania. Dlatego chciałam  ten efekt zachować na dłużej.
Z tym olejkiem mi się to fajnie udaje. Mimo, że teraz od dłuższego czasu słońca brak, moja opalenizna jest pięknie podkreślona i mam wrażenie, że delikatnie wzmocniona.

Olejku używam go do całego ciała również do twarzy. Doskonale radzi sobie ze zniszczonymi i przesuszonymi włosami. Moje włosy tak, jak już pisałam wcześniej są długie i dlatego dbam o nie szczególnie mocno latem, kiedy mocne słońce potrafi bardzo je wysuszyć. Wcieram kilka kropel w końcówki i problem znika.


Olejek w swoim składzie zawiera m.in.olej kokosowy, Avocado, i Buriti (o wyjątkowej zawartości beta-karoten) i z Pestek Moreli.



 


Olej kokosowy to naturalny tłuszcz powstały z miąższu orzecha   kokosowego.




Mimo, że jest w pierwszym kontakcie typowo "olejowaty" szybko się wchłania pozostawiając na bardzo długo piękny zapach.
Skóra nie jest tłusta, tylko gładka i miękka. Chyba, ze się przesadzi z ilością, tak jak ja za pierwszym razem - wtedy tłuściutko mi było


PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA !!!
Olejek kokosowy zapobiega utracie wody i pomaga odbudować naturalną barierę lipidową.doskonale rozświetla i nadaje skórze piękny blask.Doskonale radzi sobie z plamami wątrobowymi, egzemami, łuszczycą i stanami zapalnymi. Przyspiesza gojenie ran i chroni przed promieniowaniem UV. 


PIELĘGNACJA WŁOSÓW !!! 
Olejek kokosowy jest prawdziwym hitem jeśli chodzi o rozdwojone i suche końcówki, codziennie wmasowywany szybko poprawi wygląd twoich włosów.Farbowanie, suszarka i różne zabiegi fryzjerskie niszczą włosy. Kiedy są już bardzo zniszczone, ciężko je odbudować a olejek kokosowy doskonale się sprawdza.


W swoim składzie olejek zawiera też olej z owocu Buriti, który ma bardzo wysoką zawartość beta-karotenu,  działa odżywczo i witalizująco na skórę oraz chroni ją przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.