HONORÉ DES PRÉS Vamp à NY EDP

Pani pachnie jak tuberozy.
To nastraja i to podnieca
A ja lubię tuman narkozy,
A najbardziej - gdy jest kobieca ...
Julian Tuwim - Sen złotowłosej 





Perfumy o których chcę Wam dziś napisać są tak tajemnicze jak umysł kobiety, nieodgadnione, intrygujące . Z nimi jest jak z operą, można je pokochać całym sercem i duszą, albo znienawidzić i nigdy nie odkryć w nich tego, co sprawia, że są tak wyjątkowe. Ja je kocham a najbardziej to, że są jak kobieta - zmieniają się w ciągu dnia i przybierają różne twarze, przecież la donna mobile ... 
Czy uda mi się słowami wyrazić to co teraz czuję, to co mnie otula - jak szal wirujący na wietrze, jak miłość, którą zamknięto w szklanym sercu? 

Piękny zapach to zasługa tuberoz, ich woń tak cudnie podkreśla kobiecość , staje się przez to idealna, jedyna w swoim rodzaju. Przy pierwszym kontakcie ewidentnie czuję się tuberozy, albo bardzo szybko czuć wanilię z odrobiną słodkości - rumu, miodu - sama nie wiem. Zapach utrzymuję się bardzo długo, u mnie od rana do wieczora. Jest wydajny i należy uważać, aby nie przesadzić z ilością. Jeżeli już tak się stanie - nie rozboli nas głowa - ale zapach będzie towarzyszył nam dość intensywny. 

Perfumy te nie zawierają żadnych petochemicznych substancji, składników syntetycznych, barwników, ftalanów, składników pochodzenia zwierzęcego i nie są testowane na zwierzętach. 

Perfumy kupicie m.in tutaj klik

Komentarze