ARGILE PROVENCE Regenerujący szampon do włosów po opalaniu

Tak  jak obiecałam, dziś bardzo wakacyjnie - słońce, woda i niezbędny o tej porze roku szampon regeneracyjny do włosów po opalaniu, po kąpieli morskiej, po kąpieli w basenie. 
Szampon bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Przy pierwszym użycie przesadziłam z ilością  - nalałam w zagłębieniu dłoni- i miałam problem ze spłukaniem - :-) aż tak się pieni. Wystarczy na prawdę bardzo mała ilość - dosłownie kapka aby umyć całą głowę. 
Ja mam włosy długie i naturalnie kręcone - po użyciu tego szamponu włosy są delikatne, miękkie i pięknie się układają. Zero obciążenia i efekt bardzo świeżych włosów. Zapach szamponu też jest miły - dla mnie taki lekko ziołowy. 
Bardzo praktyczna zakrętka - dla mnie jest to duża wygoda, szczególnie pod prysznicem, bo wciąż przeszkadzają mi nakrętki - a tu pstryk i szampon otwarty i gotowy do użycia. 


 

Komentarze