Mineralny rozświetlacz i utrwalacz makijażu Earthnicity

Gdy po raz pierwszy trzymałam w dłoniach zestaw dwóch małych, zgrabnych pudełeczek nie wiedziałam od czego zacząć. Utrwalacz w kolorze śnieżnobiałego pudru wywołał u mnie raczej paraliż przed nałożeniem go na twarz. Bałam się efektu mąki na twarzy. Z kolei drugi słoiczek z błyszczącym pyłem wywoływał bardziej miłe uczucia.
Zazwyczaj jest tak, że jeżeli mamy przed czymś obawy na końcu okazuje się to strzałem w dziesiątkę. Tak też było w przypadku dwóch niewielkich pojemników marki Earthnicity.




Rozświetlacz na twarzy daje efekt według mnie oszałamiający.Dodaje zdrowego blasku z efektem lekkiej tafli. Skóra lśni, ale nie mieni się tandetnymi drobinami. Oczywiście nie nakładam go na całą twarz tylko punktowo, na kościach policzkowych, czole grzbiecie nosa, chociaż w można jak zaleca producent nakładać go także w kącikach oczu oraz łuku brwiowym - czyli w miejscach, które wymagają delikatnego rozświetlania.


Utrwalacz - faktycznie przedłuża trwałość  makijażu i to bardzo skutecznie. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie jeżeli planujemy wieczorne wyjście - gwarantuje doskonały makijaż bez poprawek. Mimo, że po otwarci ukazuje się biały proszek, to w rezultacie na twarzy staje się on transparentny i nie zmienia koloru wcześniej nałożonego podkładu. W swoim składzie zawiera substancje absorbujące nadmiar sebum oraz składniki rozpraszające światło, które świetnie współpracują z aparatami fotograficznymi i kamerami.

 

Jeżeli zainteresowały Was te malutkie cudeńka to spieszcie się bo właśnie trwa na nie promocja - klik



Komentarze

  1. ślicznie to wygląda, tak subtelnie- uwielbiam taki efekt :) skóra wygląda zdrowo. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten utrwalacz to był dla mnie koszmar ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki tej marki są G E N I A L N E !!! Na prawdę nie żartuję! Używam całego zestawu. Kupiłam sobie zestaw startowy i jak mi się skończy to mam zamiar kupić pełnowymiarowy a nowy pędzel dać mamie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tych nigdy nie próbowałam, ale Annabelle Minerals mogłabym polecić z czystym sercem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!