Szczotki do masażu STARMANN

W tym roku zajączek odwiedził mnie ciut wcześniej i przyniósł mi wspaniałe szczotki do masażu. Jak już pisałam w poście poświęconym masażu na sucho klik, moje szczotki mają już ponad 5 lat i to pewnie dlatego, zajączek sprawił mi tak miłą niespodziankę - szczotkę do ciała i mniejszą do twarzy.



Wizualnie szczotki są prześliczne, dopracowane w każdym calu. Włosie jest równo przycięte o odpowiedniej szorstkości.
Prezentują się bardzo ekskluzywnie. 



SZCZOTKA DO TWARZY
Do tej pory używałam do twarzy znacznie większej szczotki, którą już pokazywałam na blogu, ale ta jest 100% lepsza. Przede wszystkim ma rączkę i bardzo łatwo się nią wykonuje masaż, jest mniejsza przez co można "dotrzeć" do trudnych miejsc np. koło nosa. Po masażu skóra jest idealnie gładka, pozbawiona  zbędnego naskórka, dobrze ukrwiona, ale nie jest podrażniona. Sami decydujemy o sile nacisku przez co nie ma mowy o silnym zaczerwienieniu.



SZCZOTKA DO CIAŁA wykonana jest z pięknego drewna bukowego oraz naturalnej szczeciny świńskiej. Mimo, że włos świński kojarzy się dość "ostro" szczotka ta  doskonale masuje i nie podrażnia delikatnej skóry.


Szczotka ta posiada wygodny i praktyczny pas, który bardzo ułatwia masaż.

Początkowo ze szczotki  podczas masażu wychodziły pojedyncze włoski - co bardzo mnie denerwowało, ale wystarczyło przeczesać szczotki zwykłym grzebieniem i po kłopocie.

wymiary: 8 x 13 x 4 cm

Szczotki możecie kupić TUTAJ 

Cena: 
Szczotka do ciała: 39,00
szczotka do twarzy: 18,90

Nie wiem jak Wy, ale u mnie apetyt roście w miarę jedzenia. Odwiedziłam sklep firmowy i mało nie zbladłam - wszystko piękne i aż się śmieje. To co zwróciło moją uwagę, to szczotki do masażu ciała, ale te z drewnianym uchwytem- idealne do pleców :) oraz inne szczotki jak np. do mycia jarzyn , garnków. 



Komentarze

  1. Anonimowy03 maja, 2017

    Przyznam, że troszkę mnie one przerażają :D Co nie zmienia faktu, że zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!