Zmieszałam sobie kosmetyki

Nie tak dawno zostałam poproszona o przetestowanie zestawu startowego do samodzielnej produkcji kosmetyków w domu, od sklepu MIESZADEŁKO



W zestawie znalazłam: 
     15ml olej z pestek malin 
    15ml olej z orzecha włoskiego z olejkiem eterycznym pomarańczowo-cynamonowym 
    5g wosk pszczeli bielony 
    45ml olej kokosowy 
    50g peeling z pestek malin 
    oraz małą tekturę z listą co mogę przygotować. 

Nie ukrywam, że podeszłam do tego zadania bardzo ochoczo, czułam się jak mała dziewczyna w laboratorium. Jest przy tym niezła frajda. 
Dokładne przepisy są udostępnione na stronie sklepu:

  1. Balsam do ciała rozgrzewająco-ujędrniający
  2. Balsam do ust
  3. Peeling malinowy
  4. Odżywczo-nawilżająca maseczka do włosów
  5. Serum olejowe

Jednak "zestaw startowy" to dobry pomysł aby zobaczyć czy w ogóle nam to odpowiada. W moim przypadku po całej przygodzie w laboranta pozostała sterta tłustych naczyń :(
Niewątpliwie wielką zaletą tego zestawu jest fakt, że doskonale wiemy co nakładamy na twarz gdyż znamy poszczególne składniki. 

Z powyższych składników przygotowałam peeling malinowy i rozgrzewająco-ujędrniający balsam do ciała. 


Peeling średnio przypadł mi do gustu. Do twarzy jest stanowczo za ostry zaś do ciała jest bardzo suchy, osypuje się i robi się straszny bałagan. Zaś balsam do ciała bardzo mi odpowiada. Konsystencja masełka i cudnie orzeźwiający, cytrusowy zapach to jest to co lubię najbardziej. Wchłania się też dość dobrze i nawilża rewelacyjnie.
Zestaw startowy w cenie 25 zł kupicie tutaj - klik



Komentarze

  1. Mi ich peeling naturalny przypadł bardzo do gustu. To że się sypie to urok peelingów naturalnych. Stosuję go na ręce i nna ciało. Ogólnie ten zestaw startowy to super sprawa. Można zrobić kilka kosmetyków i wypróbować a jak się podobają to kupiś sobie produkty i zrobić większe opakowania. Olej kokosowy uwielbiam za zapach smal też ma rewejacyjny. Stosuję go także do płukania zębów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!