LES DELICES D'AZYLIS Szampon nawilżający Creme Sucree

Dziś o kolejnej nowości w mojej łazience - czyli o szamponie nawilżającym wzbogaconym w mikro-kapsułki z olejami roślinnymi. Szampon a w zasadzie szamponik ma zaledwie 50 ml - jego buteleczka jest niewielka i z wyglądu raczej wygląda na próbkę. 




Wewnątrz jest bardzo gęsta emulsja, którą ja osobiście rozrzedzam z wodą. Po dokładnym wymieszaniu dopiero nakładam szampon na włosy.
Stosuję proporcję (w zagłębieniu dłoni ok. 1,5 cm) na pół szklanki wody. Taką  miksturę nakładam na zmoczone włosy.
Szampon na początku się pieni ale powiedziałabym, że mało po  czym piana znika całkowicie. Po pierwszym użyciu nie byłam pewna czy włosy mam już umyte czy dodać szamponu - co dalej robić???
... ale z uwagi, że na następny dzień nie szłam do pracy postanowiłam poczekać na efekt. 




Włosy po użyciu szamponu  LES DELICES D'AZYLIS:

  • Włosy są bardzo dobrze umyte!!!! hahahaha
  • Nie są puszyste - za to wielki plus bo nie znoszę puszących się włosów
  • Niesamowicie przyjemne w dotyku - efekt jest zaskakujący do tego stopnia, że mam ochotę ciągle ich dotykać.
  • Efekt nawilżenie najbardziej widać po końcówkach  - jak ja to mówię nie "kwiczą" 
  • Zapach ziołowy  - nic specjalnego 
  • Efekt świeżej głowy utrzymuje się znacznie dłużej - normalnie po jednym dniu moje włosy już są przetłuszczone u nasady. Po tym szamponie efekt świeżości utrzymuje się aż 2 dni, ale 3 też jeszcze nie jest najgorzej :)

 Podsumowując - bardzo dobry szampon - jestem super zadowolona z efektu, ale więcej go już nie kupię.


Składniki:




Jednym ze składników jest Chitosan to doskonała pielęgnacja włosów, składnik jest polisacharydem pochodzącym od chityny skorupiaków: łączy się z włosem i tworzy powłokę ochronną. Posiada działanie nawilżające, ochronne, powoduje, że wlosy są elastyczne. Jest antystatyczny i utrzymuje wilgoć. Reguluje sebum. 



LES DELICES D'AZYLIS to marka założona w 2012 roku przez Cécile Courtel specjalistkę pielęgnacji włosów i szczęśliwą właścicielkę salonu fryzjerskiego ""L'Atelier des Elfes à Paris 14eme"" bazującego na produktach naturalnych. LES DELICES D'AZYLIS jest gamą produktów do włosów zainspirowaną Ayurwedą. Formuły są naturalne, oryginalne i bardzo skuteczne, a ich skład jest bogaty w ajurwedyjskie rośliny, które zapewniają cudnowne efekty w prawdziwej pielęgnacji włosów.

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!