Masło do Ciała z Olejkiem Arganowym - KROPLA ZDROWIA

Dziś o moim ostatnim odkryciu - mianowicie o kosmetykach naturalnych KROPLA ZDROWIA.







Zauroczyło mnie oczywiście to, że receptury kosmetyków Kropla Zdrowia są oparte na naturalnych składnikach roślinnych, a ich kompozycje dobrane tak, aby zapewnić idealną pielęgnację każdego rodzaju skóry, także tej wrażliwej, wymagającej specjalnego, delikatnego traktowania. Substancje użyte do produkcji Kropla Zdrowia pochodzą od sprawdzonych i doświadczonych producentów, a zamknięcie ich w polskie opakowania zapewnia bezpieczeństwo, komfort i pewność użytkowania - produkty są produkowane w Polsce i pakowane w Polskie słoiczki, tuby oraz kartoniki. Kosmetyki są wolne od parabenów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji modyfikowanych genetycznie!!!


Jako pierwszy kosmetyk przedstawię Wam  
masło do ciała z olejkiem arganowym
Zdecydowałam się na bardziej treściwy kosmetyk ze względu na porę roku - zima sprawia, że moje ciało jest wysuszone i potrzebuje nieco innej pielęgnacji niż latem.

Od pierwszego użycia zakochałam się w tym masełku  
 

Masło zamknięte jest w duży plastikowy słoiczek - a całość umieszczono w prosty, ale bardzo elegancki kartonik.

Zaraz po otwarciu uderza niebiański zapach - po prostu przecudny.
Konsystencja - bardzo mnie zdziwiła, zaskoczyła - dlaczego? Ponieważ do tej pory używałam masła, które były konsystencji twardego masła - tzn. rozpuszczało się pod wpływem ciepła i wówczas można było go używać. 
To masło jest inne - konsystencja to gęsty krem - taki jak w tortach :) co znacznie przyspiesza aplikację.
Wchłania się bardzo dobrze - podczas aplikacji zapach który się uwalnia jest po prostu boski - nie tylko pachnie cała łazienka - ale przede wszystkim ciało :)
 
Najlepszym testerem moim kosmetyków jest mój mąż - ja nigdy mu nie mówię co używam, ani też o nic nie pytam po prostu czekam co powie. Zdarza się, że nie usłyszę nic, albo, że śmierdzę, albo on się śmieje, że pachnę jak ciastko itp. różnie to bywa .... Tym razem gdy po kąpieli tylko przeszłam  koło niego (nie przytulałam się ) zaraz mnie spytał czym tak ładnie pachnę - ah! miód na moje uszy. 
No bo która z nas nie marzy, aby nasza połówka nie prawiła nam komplementów. Podejrzewam nawet, że masło zawiera w swoim składzie jakieś ukryte feromony, bo mój mąż na zapach ten po prostu oszalał :) Z tymi feromonami to oczywiście żartuje ....

Masełko wchłania się bardzo dobrze i nawilża moją suchą skórę bardzo szybko i na bardzo długo. 
Nie uczula




ZALETY:

+ piękny,wyczuwalny na skórze zapach
+ gęsta konsystencja, szybko się wchłania
+ odżywia i nawilża skórę
+ wydajność
+ nie uczula
+ nie pozostawia tłustej powłoki 
+ pozostawia na skórze drobne złote drobinki (minimalnie - widoczne tylko w świetle) które subtelnie rozświetlają 





Masło do ciała możecie kupić tutaj: 

Cena: 59,90
poj. 200 g

Składniki:


Marka KROPLA ZDROWIA została wyróżniona tytułem LAUR KONSUMENTA 2013 - ODKRYCIE ROKU!

Komentarze

  1. Ja używam kremu do twarzy i jestem zachwycona! Zapach jest niesamowity, w końcu nie czuć chemii i do tego super nawilża i regeneruje. Siła w naturze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam masło i peeling do ciała na gwiazdkę od przyjaciółki. Nie spodziewałam się, niczego specjalnego, ale teraz przyznaję, że nie chce żadnego innego masła do ciała...W końcu nie muszę wcierać na siłę masła, które później zostawia tłustą skórę.. Szkoda tylko, że nie można go kupić w "zwykłych" drogeriach tylko przez internet.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!