Naturalny korektor RHEA - idealnie maskuje niedoskonałości skóry

Dziś o tym z czego nie do końca jesteśmy dumni i czasami bardzo chcemy to ukryć - mianowicie o wszelkich niedoskonałościach skóry.  Czasami zaskoczy nas niespodziewanie wielki pryszcz i co teraz? Problem!
Kilka dni temu wyłonił się także na mojej twarzy: wielki, gigantyczny pryszcz. Pięknie to, to nie wygląda a niestety mój ulubiony podkład z takimi olbrzymami sobie nie radzi. Dlatego zawsze w zanadrzu mam korektor - który świetnie maskuje. Oczywiście nie jest to pierwszy lepszy korektor - mój wybór był przemyślany. Zdecydowałam się na firmę RHEA ponieważ mam już kilka jej produktów i wiem, że są to kosmetyki w pełni naturalne.



                 Korektor jest zamknięty w małym słoiczku.
 Ja nakładam go palcem - to najwygodniejsza forma.

bardzo eleganckie opakowanie :)


 Jest gęsty i bardzo dobrze kryjący. Co mam nadzieję udało  mi się pokazać na zdjęciu.  

wielki pryszcz bez korektora i z korektorem :)

Bardzo dobrze się sprawdza także do maskowania cieni pod oczami. Jest fantastyczny, gdyż nie wysusza wrażliwej skóry pod oczami. Ponieważ jest on w formie kremu nie wynika w zmarszczki i dodatkowo ich nie uwidacznia.
Żeby nie ciągnąć gęstego korektora po delikatnej skórze wokół oczu wystarczy potrzymać go chwileczkę na palcu aby się rozgrzał - wtedy rozprowadza się bardzo łatwo :)


Osoby o skórze skłonnej do alergii będą na pewno bardzo zadowolone - ponieważ nie uczula oczu i nie powoduje pieczenia, łzawienia - co miało u mnie miejsce w przypadku chemicznych-drogeryjnych korektorów.

Korektor jest idealny dla cery suchej i skłonnej do zmarszczek.


Składniki to prawdziwa poezja, jak czytam to mam ochotę zjeść ten korektor :)
  • organiczny olej słonecznikowy, 
  • olej sojowy, 
  • olej jojoba, 
  • nierafinowane masło Shea, 
  • oczyszczona woda, 
  • wosk pszczeli, 
  • olej z kiełków pszenicy, 
  • Borax, 
  • Organiczny sok Aloe Vera, 
  • ekstrakt z rumianku, 
  •  witamina E, 
  • olejki eteryczne drzewa różanego, lawendowy i rozmarynowy. 

Produkt jest całkowicie naturalny, nie zawiera parafiny, ani żadnych sztucznych konserwantów!!!


Korektor możecie kupić i zobaczyć TUTAJ 

POLECAM!!!


KATEGORIA makijaż
DZIAŁANIE kryjące, nawilżające
ZAPACH neutralny, słabo wyczuwalny
CENA 34,00 zł