EKOCUDA - szukając nowych marek

By | listopada 14, 2017 3 komentarze
Jak zapewne dobrze wiecie jestem wielką miłośniczką życia zgodnego z naturą i opartego na produktach pozbawionych chemii. Wszystko co mnie otacza także wybieram z wielką dbałością i starannością. Nie tylko przedmioty codziennego użytku, ale także kosmetyki i żywność. W dzisiejszych plastikowych czasach coraz łatwiej dotrzeć do naturalnych, zdrowych produktów. Kosmetyki przeważnie wynajduję w internecie, bo niestety sklepów stacjonarnych z prawdziwego zdarzenia w moim mieście jest na prawdę mało a asortyment ten, który mnie interesuje zazwyczaj jest na zamówienie. A ja jak mam zamawiać przez sklep to wolę kupić sama w sklepie internetowym.

Uwielbiam wszelkiego rodzaju targi, jarmarki gdzie mam możliwość poznać nowe, często raczkujące i nieznane polskie manufaktury, które produkują prawdziwie naturalne kosmetyki. Dlatego bardzo żałuje, że niestety nie w Poznaniu a w Warszawie, w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy, w dniach 25-26 listopada odbędą się już po raz trzeci Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. 
Nie ukrywam, że z wielką chęcią wzięłabym w nich udział gdyby nie odległość i czas, którego mi bardzo brakuje.  Obecnie mam bardzo napięty grafik i z czymkolwiek trudno się wyrabiam. 



W trzeciej edycji weźmie udział blisko 100 marek kosmetycznych, pojawią się też nowe firmy. Wstęp na Targi jest bezpłatny.
Wśród wystawców znajdą się znane już w branży marki takie jak m.in:
Annabelle Minerals, Naturativ, Ministerstwo Dobrego Mydła, John Masters Organic, Harmonique, Fresh & Natural, Jan Barba, Lush Botanicals, Lavera, Lily Lolo,  Hagi, Purite, Sylveco, Iossi, Esse Organic, Resibo, Ecolore, Amilie, Mokosh oraz Tradycyjne mydło.

Znacząca większość tych marek jest mi dobrze znana a jedną z nich właśnie poznaję i nie mogę się nadziwić. Mówię tutaj o TRADYCYJNYM MYDLE. Bardzo, ale to bardzo jestem zadowolona i mile zaskoczona używając tych mydełek. Warto tutaj wspomnieć, że ich produkcja, opiera się tylko na tłuszczach roślinnych, bez utwardzaczy, spieniaczy i innych niepotrzebnych składników. 

Recenzje tych mydełek ukażą się niebawem a póki co zachęcam Was widokiem mydła w płynie i piance ;)





Wstęp na targi jest bezpłatny – wystarczy wyjść z domu i przekonać się na własnej skórze o zaletach kosmetyków tworzonych z pasją i inspirowanych naturą.

Więcej informacji znajdziecie tutaj:



Ekocuda to nie tylko zwyczajne wydarzenie mające na celu promocję naturalnych kosmetyków, ale też wyjątkowa okazja aby spotkać i porozmawiać z takimi samymi maniakami naturalności co my :) Dodatkowo fakt, że będzie można przetestować, powąchać i  co najważniejsze, zabrać ze sobą do domu prawdziwe, kosmetyczne ekocuda jest bardzo kuszące.


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Miałam zamiar odwiedzić Ekocuda, w końcu z Łodzi do Warszawy rzut beretem ale chyba czasowo również nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!