Czy warto suplementować młody jęczmień?

By | czerwca 01, 2017 Zostaw komentarz
W połowie marca otrzymałam propozycję testowania produktów marki AVETPHARMA : młody jęczmień w saszetkach i tabletach. Pomyślałam, że w sumie to czemu nie, tym bardziej, że ostatnio mam spore problemy z wagą. Produkty otrzymałam bardzo szybko i od razu rozpoczęłam testowanie. Oczywiście nie spodziewałam się efektu WOW, ale liczyłam na poprawę pracy jelit i ogólnie lepsze samopoczucie. 




Młody jęczmień  ostatnio wiedzie prym, bije rekordy popularności i dużo się o nim pisze. Wielu zachwala i zapewnia, że stosując go regularnie pozbędziemy się zbędnych kilogramów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Od razu powiem, że jestem już dużą dziewczynką :) i w bajki dawno przestałam wierzyć. 




Producent zapewnia, że ...

Ekstrakt z młodego jęczmienia zawiera naturalne składniki odżywcze, wspiera witalność i energię organizmu. Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy1, który zawiera p-synefrynę, przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
Ekstrakt z liści morwy białej2 może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka. Chrom3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.
MŁODY JĘCZMIEŃ FORTE SLIM SASZETKI suplement diety jest źródłem błonnika pokarmowego, zawiera wysoką zawartość błonnika jabłkowego, owsianego oraz żytniego. Błonnik żytni pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit. Błonnik owsiany przyczynia się do zwiększenia masy kału.


A teraz chwila prawdy :)
Produkt dzięki saszetkom jest bardzo wygodny, bo można go zabrać ze sobą praktycznie wszędzie i nawet na mieście z czymś wymieszać. Skład też nie wydaje się być zły, ale smak
:( mówcie co chcecie, ale nie do przełknięcia.
próbowałam wszystkiego: z jogurtem, sokiem, do koktajli i mówię stanowcze NIE. Zatkanie nosa i szybkie picie jak lekarstwa to nie dla mnie :(
W końcu stwierdziłam, że za jakie grzechy mam tak się męczyć i nie zużyłam tych saszetek do końca. Zapach i smak działał na mnie odpychająco - nie mogłam przełknąć ani grama.
Stąd nie wiem jakie efekty daje jęczmień w saszetkach. Może mam zbyt delikatne podniebienie, bo znam osobiście kilka osób, które stosują ten suplement.  


Niewątpliwie znacznie lepszym rozwiązaniem jest młody jęczmień w tabletach, ponieważ łykamy i już. Jednak spektakularnych efektów spodziewać się nie można. To co jest na plus to zawarta biotyna, której zadaniem jest poprawa stanu włosów i paznokci. Stosując jęczmień na pewno nie schudniemy - natomiast poprawie ulega nasz metabolizm i to dopiero pomaga w odchudzaniu.



Czy warto kupić? Moim zdaniem tabletki można spróbować -  cena jest niewielka, zaś saszetek nie polecam z wiadomych względów :)

Tak sobie myślę, że może już lepiej zerwać świeżą pokrzywę i zaparzyć herbaty lub ugotować pyszną zupę o której pisałam już na moim drugim blogu - klik





 

Czuję, że raczej to Was nie zachęciłam, ale jakbyście mieli ochotę, to młody jęczmień jest do kupienia m.in. w sklepie internetowym Avetpharma 
Saszetki - 19,90 zł
Tabletki - 15,00 zł
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!