ALEPIA Mydło Alep Premium z Błotem z Morza Martwego

By | grudnia 13, 2016
Mydła Aleppo to moja wielka miłość i pomimo sprzeciwu mojego męża porostu je uwielbiam. Zarówno pod względem właściwości jak i zapachu. Także sam wygląd bardzo cieszy moje oczy.  Do tej pory używałam zarówno mydeł tradycyjnych jak i premium. Te drugie mają w mojej rodzinie większą ilość wielbicieli, choć po te pierwsze sięgają niezwykle szybko przy wszelkich problemach skórnych zwłaszcza przy zakażeniach.
Dzisiaj pochwalę się prawdziwą perełką: mydłem Aleppo z błotem z Morza Martwego. 



Nie wiem jak Wam, ale błoto mi osobiście kojarzy mi się z czymś brudnym, ciemnym.  To mydełko w porównaniu do tradycyjnych Aleppo jest bardzo białe, jasne o bardzo delikatnym wręcz subtelnym zapachu. Mydło praktycznie w ogóle się nie pieni. W kontakcie z wodą tworzy delikatną, śliską emulsję. 



Dużych rozmiarów kostka jest bardzo ekonomiczne i wystarcza  na prawdę na bardzo długo, szczególnie gdy będziemy o nie dbać. Mam tutaj na myśli odpowiedni sposób przechowywania. Mydło bardzo szybko robi się miękki. I gdy pozostawimy go na mydelniczce gdzie będzie stało w wodzie to się rozmoczy i sporo zmarnuje. Ja stosuje oryginalną mydelniczkę od Alepi o której pisałam tutaj, ale od biedy sprawdzi się nawet gąbka.


Właściwości:
  1. Doskonale oczyszcza skórę
  2. Idealnie nawilża
  3. Reguluje pracę gruczołów łojowych
  4.  Super delikatne, może być stosowane do całego ciała, nawet do higieny intymnej. Nic nie uczula, nie występuję świąd, ani pieczenie. 
  5. Bardzo wydajne i ekonomiczne 
  6. Pozostawia skórę przyjemnie pachnącą "naturą" 
  7. Lekko napina i wygładza
  Specjalnie dobrane składniki sprawiają, że właściwości tego mydełka są wyjątkowe. Błoto pozyskiwane z dna Morza Martwego znane jest ze swojego dobroczynnego wpływu na skórę: pocania zanieczyszczenia, martwe komórki, nadmiar sebum, tonizuje oraz lekko napina skórę. Błoto dzięki ogromnej ilości składników mineralnych odżywia skórę dostarczając jej niezbędnych makro i mikroelementów, m.in: brom, fluor, glin, jod, magnez, mangan, potas, sód, wapń, żelazo.
Mydło to może być doskonałym elementem  kuracji antycellulitowej gdyż wykazuje właściwości wygładzające i napinające.




To cudnej urody mydełko kupicie:
 w sklepie Alepia tutaj
oraz w sklepie Biolander tutaj
Nowszy post Starszy post Strona główna